Brněnské výstaviště bude letos 6.-7. června opět patřit herním vývojářům a vývojářkám. Pod taktovkou iniciativy GameDev Area pohostí pavilon P již osmý ročník konference Game Access. Počítá s účastí více než 2000 vývojářů a nadšenců do herního průmyslu ze 400 firem, stejně jako s přednáškami a panely od 80 řečníků se zkušenostmi z úspěšných studií a herních firem z celého světa, kteří jsou pochopitelně hlavním lákadlem celé akce.
zdroj:
Game Access
zdroj:
Game Access
Na Game Accessu na pódiu pohovoří například Will Shen, designér her jako Fallout 4 a The Elder Scrolls V: Skyrim, producentka Lada Brabcová z Ubisoft Blue Byte či Łukasz Łukasik se zkušenostmi z CD Projektu Red a Techlandu, kde tvořil nástroje pro enginy her jako Zaklínač 3, Cyberpunk 2077 nebo Dying Light 2.
Novinkou letošního ročníku budou takzvané summity, speciální sekce obsahu zaměřené na videoherní právo, mobilní hry a mobilní technologie. Právní summit Temple of Law zaštítí největší nezávislá právní kancelář ve střední Evropě Havel & Partners.
Každoroční stálicí je pak přehlídka nezávislých her Indie Showcase, kde se letos představí přes 100 titulů a jejich tvůrců. Kromě cenných kontaktů a zpětné vazby se tituly v soutěži Indie Awards utkají o finanční podporu ve výši 50 000 korun.
Herní konference samozřejmě nejsou jen o oficiálním programu, ale také o networkingu, marketingu a náboru nových zaměstnanců. Účast už přislíbili zástupci Madfinger Games, Hangar 13, Bohemia Interactive, Ashborne Games, Nine Rocks Games, Alda Games či Grip Studios. Pokud tedy třeba přemýšlíte o kariéře v herním byznysu, ale nevíte, jak do něj proniknout, Game Access může jedním z dobrých vstupních bodů, kde se seznámit s potenciálními budoucími kolegy.
Načerpané vědomosti a nové kontakty pak budete moct stvrdit hned na třech večírcích – hlavní páteční párty se letos uskuteční přímo v jedné z brněnských dominant, na hradě Špilberk.
Podrobné informace o programu a vstupenky naleznete na oficiálním webu akce.