Darkest Dungeon 2 je ve vývoji, vyrazí za hranice panství
zdroj: Archiv

Darkest Dungeon 2 je ve vývoji, vyrazí za hranice panství

20. 2. 2019 11:28 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Slyšíte vzdálené jásání? To jsou fandové vynikajících, hororově laděných RPG strategií, kteří se nemůžou dočkat dalšího depresivního nášupu. Slyšíte vzdálené úpění? To jsou znavení hrdinové, kteří se brzo vydají na další trnitou cestu lemovanou šílenstvím a smrtí. Chystá se Darkest Dungeon 2.

Původní Darkest Dungeon během těch pár let od svého vydání inspiroval spoustu jiných her, které z něj ukrajovaly a přebíraly všechny možné kousky – hutnou atmosféru, neobvyklý vizuální styl, nemilosrdnou hratelnost a zdánlivě jednoduchý, uvnitř však příjemně komplexní systém tahových soubojů. Zrovna dneska jsme psali třeba o takovém Iratus: Lord of the Dead.

Původní autoři jsou však původní autoři. Když se jim povedl jeden hit, je dost pravděpodobné, že se jim povede i další, zvlášť když se tým Red Hook utěšeně rozrůstá. Většina prvního dílu byla splácána dohromady pěti lidmi, na dvojce už teď pracuje 14 vývojářů a číslo by se mělo v brzké době rozrůst na 20.

Zvýšená kapacita se snad promítne do počtu novinek. Už teď díky exkluzivnímu rozhovoru PC Gameru víme, že bojový systém bude vylepšený „co do mechanik i prezentace“, takže by měl, doufejme, být zábavnější, srozumitelnější a hezčí na pohled.

zdroj: Archiv

Nejvíc změn se ovšem chystá v jiné části hry – celkové struktuře kampaně. V jedničce jste podnikali stále nové a nové výpravy v okolí prokleté barabizny, ve dvojce se vydáte na výlet. Cituji: „V Darkest Dungeon 2 budete přežívat strastiplnou výpravu, ne čistit vlastní dvoreček.“

To znamená, že se konečně podíváte za sedmero hor a řek a zjistíte, že lovecraftovské panství zřejmě není jedinou lokalitou s chapadlatým, šílenství podněcujícím problémem. Svět je kroucen a ohýbán apokalypsou, kterou zastaví jenom stará dobrá banda napůl bláznivých dobrodruhů.

Kdy se do toho pustí, to je otázka, ale mohlo by to být docela brzo. V plánu je totiž předběžný přístup. Pokud bude hodně populární, vývojáře možná podnítí k tomu, přidat do hry některé prvky ze „seznamu přání“, se kterými momentálně úplně nepočítají.

Uvidíme, kolik lidí se chytí na háček temných bohů a dobrovolně se vzdá příčetnosti. Plnou hru každopádně neočekávejte dřív než příští rok. Jednička si v early accessu před lety pobyla přesně 12 měsíců, a i když se kapacity týmu znatelně navýšily, stejné je to i s ambicemi, takže bych očekával podobnou časovou porci.

Nejnovější články