Bethesda naslouchá komunitě a upravuje otravné odemykání beden v The Elder Scrolls: Blades
zdroj: Archiv

Bethesda naslouchá komunitě a upravuje otravné odemykání beden v The Elder Scrolls: Blades

15. 4. 2019 15:30 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Před necelým rokem jsem si na E3 vyzkoušel rozpracovanou verzi The Elder Scrolls: Blades a byl to zážitek, na který se nezapomíná. O víkendu mi byl konečně umožněn přístup do probíhající bety a zklamání nad výsledkem sice mohlo být i větší, ale rozhodně nebylo malé. Nejvíc mi chybí ovládání soubojů pomocí tahů prstem, které simulovalo švihy zbraní. Co by mi naopak nechybělo vůbec, je obchodní model, který Bethesda upravuje v nejnovějším updatu.

Jak procházíte dungeony, nacházíte spoustu a spoustu truhel, které jinak obdržíte i za plnění úkolů. V jednu chvíli jich u sebe můžete mít maximálně deset (pokud si za prémiovou měnu nerozšíříte inventář), přičemž dřevěné se odemykají pět vteřin, stříbrné 3 hodiny, zlaté 6 hodin, prastaré 12 hodin a legendární celý jeden den.

Problém není jen v omezené kapacitě inventáře, ale i možnosti odemykat jen jednu truhlu v jednu chvíli. A stříbrných beden padá poměrně dost. Proto se v Bethesdě rozhodli srazit dobu jejich otevírání ze tří na jednu hodinu a adekvátně zlevnit otevření za prémiovou měnu z 36 na 12.

zdroj: Archiv

Problém to samozřejmě řeší jen částečně. Inventář už se vám ale nebude tolik plnit stříbrnými truhlami i díky dvěma dalším změnám. Zaprvé už na ně nenarazíte v módu nekonečného dungeonu Abyss, zadruhé byly do náhodných odměn za úkoly přidány základní dřevěné truhly, ale také prastaré truhly. Sami tvůrci říkají, že jejich objevení je velice vzácné, stále však možné.

Ještě došlo k navýšení zisku zkušeností z pater Abyssu, která jsou pod vaší úrovní a bylo přidáno okno potvrzení kdykoliv, kdy máte utratit 12 a více prémiové měny.

I přes obchodní model je o The Elder Scrolls: Blades mezi hráči nemalý zájem. Jen za první týden po spuštění bety si hru v App Storu stáhlo na 1 milion uživatelů, kteří zde na mikrotransakcích studiu zanechali půl milionu dolarů.

Další update v pořadí si posvítí na balanc odměn získaných po dosažení nové úrovně a znemožní přímé nakupování herních artefaktů. Pokud jste jejich nákup zvažovali, tak radši moc neváhejte.

Je fajn, že se Bethesda snaží vyhovět žádostem hráčů, ovšem asi nemůžeme hned tak čekat úplnou změnu nehezkého obchodního modelu, který na čekání stojí, ale i padá.

Nejnovější články