Autoři opěvované modifikace Long War pro XCOM se před čtyřmi lety pustili do své vlastní hry Terra Invicta. Dnes už si říkají Pavonis Interactive, mají vydavatele v Hooded Horse a jsou krátce před dokončením svého nesmírně (vesmírně?) ambiciózního projektu. Potřebují jen trochu času navíc, aby nedejbože nezklamali vaše očekávání.
„Vývoj hry Terra Invicta byl v uplynulých čtyřech letech úžasnou cestou,“ řekl John Lumpkin, kreativní šéf vývoje Terra Invicta. „Všechny hlavní funkce jsou již hotové a hra se před uvedením na trh už pouze piluje, ale rozhodli jsme se její vydání odložit, abychom zajistili, že hra naplno splní očekávání hráčů.“
Původně jste se do megalomanské strategie měli pustit ještě před koncem letošního roku, ale nově se cílí na příští jaro, konkrétněji druhé čtvrtletí roku 2022. Nicméně z popisu a přiloženého videa to zatím vypadá na strategii, na kterou by se mohlo vyplatit počkat.
V Terra Invicta se na planetě Zemi nachází sedm lidských frakcí, které se ocitají pod invazí mimozemšťanů. Vy se ujmete jedné z nich a bude jen na vás, zda povedete hlavní protiútok proti nezvaným útočníkům, budete je uctívat, vyloženě se k nim přidáte, vypočítavě se na situaci pokusíte vydělat, nebo třeba rovnou vezmete nohy na ramena a utečete kamsi do kosmu. Hra obsahuje celou naší sluneční soustavu, takže místo se pro vás snad najde.
Kromě grand-strategické složky vás v Terra Invicta čekají i grandiózní vesmírné bitvy, které máte plně pod svou kontrolou. Manévrujete s loděmi, volíte cíle a snažíte se o co nejmenší ztráty na své straně. Není pochyb o tom, že týmu Pavonis Interactive nechybí ambice a díky modifikaci Long War víme, že jsou schopní. Tak doufejme, že se jim první vlastní projekt povede alespoň natolik jako předchozí mody.