Začínáte totiž z pozice slavného a bohatého spisovatele, máte fungující vztah, jste úspěšný a vůbec se vám ve všem daří. Po výšlapu na vrchol ale následuje nevyhnutelná cesta dolů, což nemusí být v rámci Sometimes Always Monsters tak tragické, jak to možná zní. Je totiž především na vás, jak bude sestup z vrcholu vypadat.
Ve druhém díle už nejste na cestě životem sami, ale vedle drahé polovičky máte k dispozici také ostatní autory. Ti vás mohou na cestě „dolů“ doprovodit, stejně jako partner(ka). Někoho přitahují vaše peníze, někoho zase vaše charisma a ve hře je i sláva a podle toho, jak se budete profilovat, bude vypadat i vaše společnost.
zdroj: Archiv
Čas od času tak přijde chvíle, kde musíte hledat správnou rovnováhu mezi osobním či intimním a veřejným životem. Coby celebrita to nejen v tomto směru nemáte zrovna jednoduché a jak lze odtušit z minulé hry i z traileru, na jednotlivých rozhodnutích záleží. Každé z nich se vám může dříve či později vyplatit, nebo šeredně vymstít.
První díl i Sometimes Always Monsters jsou navržené tak, aby byly odrazem toho druhého. Mezi oběma projekty je prý spousta styčných, ale ještě více kolizních ploch. Příběh, zasazení a tón druhého dílu postavili vývojáři schválně na hlavu tak, aby to všechno v rámci známého prostředí vzbuzovalo ve hráčích velmi odlišné emoce, než první díl.
Z prvního dílu si budete moci importovat uložené pozice a tak zůstanou zachované vaše předešlé volby. Zůstanou vám tak všechny postavy, volby a příběh naváže tam, kde jste minule skončili. Obecně bychom se ale měli dočkat trochu odlehčeného a ne tak depresivního zážitku, než tomu bylo posledně. Což neznamená, že by se tvůrci chtěli vyhnout závažnějším tématům a složitým morálním volbám.