| Autor: Scretchy Publikováno: 12.dubna 2004 |
zdroj:
tisková zpráva
V kupé 18 promluvte se Sothem a použijte jeho počítač. Vydejte se kradmo do jídelního vozu, proklouzněte za barový pult a odposlechněte hovor laserovým mikrofonem. Nechte Sotha odejít a druhého žoldáka sejměte, až půjde kolem. Poslední člověk ve vagónu je něčím zaměstnán, takže není problém ho překvapit. Pokračujte do prvního vagónu (lékárnička), vylezte po žebříku na střechu a doběhněte k lanu. 4. Jeruzalém, Izrael Vyjděte nahoru po schodech, zneškodněte policistu, použijte SWAT u dveří a zneškodněte dalšího policistu. Na náměstíčku naproti obchodu si přijde pro ránu ještě jeden. Podél zdi projděte za Židy a přes pruh světla proběhněte v okamžiku, kdy si půjdou sednout. Vylezte po okapu a spusťte se po laně, přeručkujte na druhou stranu domu, spusťte se a zneškodněte policajta. Vejděte do obchodu na náměstí, po schodech dolů a proklouzněte za útočníka. Zastřelte ho přesnou ranou do hlavy a stejně naložte s jeho kolegou. Promluvte s přepadeným a vezměte si konečně svou zbraň.
zdroj:
tisková zpráva
Vraťte se na náměstí a odtamtud se vydejte rovně, zneškodněte policistu a protáhněte se u zdi kolem okna. Pokud půjdete dál za člověkem, od kterého máte zbraň, čeká vás ještě intermezzo v podobě omráčení civilisty. Tlustšího ze dvojice policistů nelze zneškodnit (spustí se alarm), a tak vyčkejte, než domluví a odejdou. Pližte se za nimi a odbočte vpravo, vylezte na obrubník a obejděte celou budovu. Rozstřelte svítící štít a po laně sjeďte na druhou stranu. Přeručkujte a slezte dolů. Zneškodněte policistu, pokud to bude nezbytné, a pokračujte dál. Zahněte doleva, rozstřelte světlo a vylezte nahoru po okapu. Dole uvidíte Dahlii, pokračujte až k lanu, přejeďte na druhou stranu a slaňujte dolů.Promluvte s Dahlií a sledujte ji. Sestřelte světlo před tunelem a počkejte v něm, než slečna policistu zabaví. Proklouzněte do stínu a po skončení rozhovoru poldu sejměte. Dalšího vezměte zpoza rohu na konci uličky a pokračujte za Dahlií. Počkejte, než projde další fízl uličkou a teprve za ním proklouzněte. Pak opět počkejte, až další polda odejde směrem za Dahlií a následujte ho do přítmí průchodu. Tím se dá při správném načasovaní nepozorovaně projít. Dalšího poldy vás zbaví sama "křehká" žena, takže si s ní o tom promluvte. Zatímco se ona vydá přes náměstí, zahněte do podloubí vpravo a opatrně přebíhejte od sloupu k sloupu. Pokračujte stejným směrem a podle nálady sejměte policistu, nebo ho nechte projít. Na konci uličky vylezte po okapu, projděte potichu bytem a nepozorovaně zmizte oknem (je štěstí, že pohovka nevrže :-) Proběhněte po střeše a slaňujte dolů. Nechte Dahlii projít brankou a zlikvidujte policistu (např. ho odlákejte plechovkou válející se někde na zemi). Pokud jste cestou vyplýtvali příliš nábojů, najdete nějaké v první budově ve dvoře, stejně jako pár Sticky Shockerů (na bedně a v okně). Vejděte do výtahu, promluvte s Dahlií a zastřelte ji - pokud to nestihnete, čekají vás po podzemní přestřelce jen čtyři snipeři místo stejného počtu policistů.
zdroj:
tisková zpráva
Následuje podzemí, ve kterém si trochu zastřílíte, nemusíte ale uklízet těla nebo se starat o alarmy, prostě jen vykliďte všechno, co se hýbe. Pokud s tím máte potíže, je potřeba držet se ve stínu, útočit zpoza rohu a třeba se i občas stáhnout. Většina cílů je statická, takže si stačí najít vhodný okamžik a zamířit na hlavu. Důležité jsou dvě místnosti - v první najdete hledanou ND133 a ve druhé si doplníte střelivo a další vybavení (obě je nejlepší nechat si nakonec, kdy vás nikdo nemůže překvapit zezadu). Podzemí opusťte druhým výtahem.Venku čekají strážní (nebo snipeři). Z výtahu projděte podél levé zdi a odrovnejte prvního policistu. Další tři můžete zkusit obejít (doleva kolem celého náměstí, musíte sestřelit několik světel a u posledního policisty se přilepit na zeď), nebo vyřadit nejvzdálenějšího Sticky Shockerem a poté zbývající dva plynovým granátem. Skoro jednodušší je vyřídit snipery, jeden stojí s Dahlií na balkóně přímo naproti, stačí zamířit. Pak se přesuňte vpravo a sejměte toho na lešení. Nakonec jděte podél levé stěny a od lešení spatříte posledního v okně. Konec této mise je v úzké uličce, která vede z náměstí (v místě, kde je poslední policista). 5. Tábor Kundang Camp, Indonésie Jděte rovně a promluvte s Douglasem, sjeďte do tábora po laně, u kterého čeká. Vyřiďte prvního vojáka, popoběhněte kus dopředu a sejměte druhého dřív, než najde mrtvolu. Pokračujte dál a držte se vpravo od cesty, je tam větší tma. Prohlédněte si, jak jeden z další dvojičky vyletí do vzduchu a druhému na onen svět pomožte. Nejlépe je poučit se z chyb druhých, a tak postupujte dál pomalu, s pohledem sklopeným k zemi. Drátky jsou schované pod travou, a tak je není příliš vidět ani termovizí a lepší je noční vidění. Po zneškodnění několika pastí sejměte dalšího vojáka (není nutné krýt se ve stínu, pokud jste dostatečně schováni v trávě) a zneškodněte další pasti.
zdroj:
tisková zpráva
Pokračujte dál okolo náklaďáku až ke stodole. Ta je osvětlena přímo ideálně a proto nemusíte ani vystřelit. Seberte Sticky Shocker a pokračujte podél levé zdi k motoru letadla a uložte tam bombu. Nechte vejít strážného a opusťte hangár dveřmi, kterými vešel. Odstraňte další dva vojáky (druhý vyleze z budky po prvním výstřelu), zhasněte v budce a zvedněte závoru. Uvelebte se ve stínu za budkou a počkejte, až se přiblíží strážný se psem - plynový granát odrovná spolehlivě obaNejbezpečnější průchod do druhé části tábora je překvapivě přes stan. Vyslechněte rozhovor, který vás upozorní na strážného na věži a až odejde druhá hlídka spát, čapněte vojáka a dopřejte spánek i jemu. Ve stanu najdete munici a v druhém, kde spí hlídka, granát. Vojáka ve věži sejměte z dálky, nebo vylezte po žebříku a jednu mu natáhněte. Z věže sjeďte po nataženém laně. Počkejte, až odejde Sadono i s eskortou a zbavte se zbývajícího vojáka. V domku po pravé straně najdete další náboje do SC-20K, kterých byste ale měli mít dost. Další strážný je špatně vidět přes kouřící barel, sestřelte žárovku a poté, co odejde, se přesuňte na zápraží a zlikvidujte ho. Pokračujte opatrně dál za Sadonem a odposlechněte hovor Sticky kamerou (vystřelte ji na protější zeď). Zabijte strážného a pokračujte za Sadonem, můžete jít jak domy (v prvním je po zneškodnění vojáka munice do pistole), tak vedle nich. Dvůr se dvěma strážnými obejděte při pravé zdi, rozstřelte světlomet a vylezte nahoru po tyči. Pokračujte horem, budete mít druhou možnost odposlechnout kód, pokud jste to předtím nestihli, ale je to mnohem těžší (jedna Sticky kamera se válí na předchozím dvoře). Počkejte, až se jeden z vojáků vydá na obhlídku, odpravte ho a stejně naložte s jeho kolegou (stejně by zemřel na rakovinu plic :-) Vejděte do domu a spusťte se do jámy lvové.
zdroj:
tisková zpráva
Sejměte vojáka, co přijde do rány a také žárovku. Počkejte si na dalšího, který přiběhne. Pokračujte do další místnosti, zhasněte a postarejte se o oba vojáky, zbytek osazenstva není nebezpečný a stačí je "uspat". Pokračujte dál a sestřelte světlo na protější zdi, přijde se na to podívat nejprve jeden a poté, co ho zabijete, i druhý strážný. Promluvte s pilotem a otevřete dveře kódem 0623. Vylezte nahoru, u sudů seberte dvě světlice a vylezte na střechu. Přejděte po střeše a vlezte do poklopu (Sadono vás neuvidí a odejde teprve, až budete uvnitř). Přesuňte se až na konec vedlejší místnosti a uchopte poskakujícího vojáka. Pokud chcete, můžeš stejně naložit i s vojákem ve dveřích, ale získáte pouze náboje do pistole. Dávejte také pozor na procházejícího plukovníka. Pokračujte dál, posaďte se u stěny a počkejte, až zapadne Slunce (je nutné dojít potichu blíž ke dveřím). Propližte se na dvůr a držte se co nejvíce vlevo. Můžete vypnout IFF na věži a současně s tím, jak začne střílet, sejmout sami druhého vojáka, nebo stačí proklouznout do dveří a nenechat se zpozorovat při braní nábojů. Plukovník na nádvoří budovy je hodně ostražitý, takže se snažte otevřít nepozorovaně dveře a poté ho překvapit ve stínu mezi sudy. Pokud se vám nepovede otevřít dveře nepozorovaně, můžete zkusit proklouznout ven a nechat ho vejít dovnitř a tam ho zezadu zneškodnit. Druhého plukovníka odstřelte na dálku. Do vily použijte odposlechnutý kód 1492. Pomocí SWATu cestujte přes jednotlivá okna. Až Sadono odejde, rozstřelte lampu a kameru, Sadono se vrátí a až po jeho dalším odchodu je čistý vzduch na nabourání se do počítače. Cesta z vily vede zpět oknem a okolo vnitřního bloku. Za dveřmi čeká pěkná akce, Sam se nechá "nachytat", a tak mu musí oplatit službu Douglas Shatland se svými snipery. Ti jsou bohužel poněkud nepřesní a nakonec stejně většinu nepřátel nechají na vás. Dveře otvírejte beze zbraně, jinak na vás začnou nepřátelé střílet. Doporučuji, jakmile začne střelba, zmizet z dohledu a pak likvidovat nejprve vojáka vlevo, pak ránu do hlavy tomu nejbližšímu a nakonec vyřídit zbývajícího. Řešení závěrečných misí v doku s ponorkou, televizní stanici a na letišti najdete v druhém dílu návodu zhruba za týden... Stáhněte si: Singleplayerové a multiplayerové demo, Trailery, Videa, Screenshoty, Cheaty... Související články: Recenze (3/2004), Dojmy z dema (3/2004), Preview (3/2004), Splinter Cell recenze (2/2003) a návod, Splinter Cell recenze přídavných misí (1/2004) |
| Scretchy | |
| editor: jd |