Silent Hill 3 - návod 2.část
zdroj: Archiv

Silent Hill 3 - návod 2.část

28. 12. 2003 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Návod na druhou polovinu hororové akce Silent Hill 3 vám pomůže přežít a vyřešit hádanky v Brookhavenské nemocnici, zábavním parku nebo kostelu. Navíc se dozvíte, jak se v závěru hry setkat s mimozemšťanem.

Autor: Kate
Publikováno: 28.prosince 2003


Zvětšit zdroj: Archiv Kvality a pár nedostatků hororové akční adventury Silent Hill 3 od Konami jsme už podrobně rozebrali v recenzi z půlky listopadu, a tak nic nebrání tomu, abychom se vydali přímo do jeho herního světa. Aby tento návod nedosáhl extrémní délky, budu popisovat jen to nejdůležitější a zdržím se komentářů k dějové linii. Obecně však platí, že neuškodí prozkoumat i ostatní části dané lokace a sbírat v nich vše, co bude k mání, číst pohozené dokumenty, objevovat různé podivnosti atd.

Věřím, že přehledné zpracování v bodech (občas nemusíte přesně dodržovat jejich posloupnost) oceníte a že vám návod pomůže při menších zákysech nebo s hádankami. Jako vždy platí, že může existovat více cest, jak se nekam dostat nebo jak si s něčím poradit. Pokud tedy najdete jednodušší nebo elegantnější řešení, neváhejte se o něj se mnou i s ostatními čtenáři podělit v diskusním fóru pod článkem.

Zkratky a poznámky k textu návodu:

  • HD - health drink pro zlepšení zdraví.
  • velké dveře - dveře se dvěma křídly.
  • náboje – pokud není uvedeno jinak, myslí se náboje do pistole.
  • přiložené screenshoty mají pouze ilustrační charakter.
  • tipy, jak rozběhnout Silent Hill 3 na oficiálně nepodporované grafické kartě GeForce 4 MX za pomoci prográmku 3D-Analyze, naleznete (v angličtině) tady.

    první části návodu jsme skončili u cesty do Silent Hillu, na kterou nyní navážeme. Po příjezdu do městečka a příslušné animaci v hotelovém pokoji se vydejte do Brookhavenské nemocnice.


    Brookhavenská nemocnice

     Přízemí (1. patro)
    1) V místnosti naproti hlavním dveřím je SAVE-POINT, MAPA a health-drinky (HD).
    2) V Doctor’s Lounge si přečtěte papír na stole a výtahem vyjeďte do 2. patra.

     2. patro
    Obrázek zdroj: Archiv 1) Women’s locker: munice, parfém (PERFUME), odlakovač (NAIL POLISH REMOVER)
    2) Na velkých dveřích mezi Ex. Room 3 a Day Room si přečtěte příslušné indicie. Správné kombinace pro keypad jsou:

    EASY:
    4639
    NORMAL:
    8634
    HARD:
    4896

    3) Jděte dál do Examination Room 3 a prohlédněte si dokumenty na stole.
    4) Místnost M4: Vypněte zvonící budík a zapamatujte si čas na ciferníku (např.: 8: 32). Použijte jej pro kufřík na posteli (2032). Vezměte polaroid (INSTANT CAMERA). Vraťte se zpět o patro níže.

     1. patro
    1) V pokoji C4 je klíč, zalepený ve zdi. Použijte odlakovač a vyndejte STAIRWELL KEY.
    2) Jděte k zadnímu schodišti v přední části. Odemkněte dveře a vydejte se po schodech dolů.

     Sklep
    1) Na zemi najdete samopal (SUB-MACHINE GUN) a příslušnou munici.
    2) Ve Storeroom na jihu použijte polaroid a vyfoťte, co se skrývá v mezeře za skříní. Měli byste dostat fotku s čtyřciferným číslem. Vyjděte po schodech do 3.patra.

     3. patro
    1) Na stěně v Special Treatment Room najdete další část deníku. Ve Storeroom SAVE-POINT.
    2) Jděte k velkým dveřím, vedoucím do další chodby, a zadejte kód z fotografie.
    3) Místnost S1: časopis, HD; Místnost S12: Zvonící telefon. Animace. Vraťte se zpět do 2.patra.

    Obrázek zdroj: Archiv  2. patro
    1) Jděte do velkých dveří na konci chodby (vedle M6) – nejsou vyznačeny na mapě.
    2) Vymotejte se ze spleti chodeb (jediná cesta) až k SAVE-POINTU. Video. Když se objeví nová chodba, jděte po ní a po žebříku vyšplhejte nahoru.


    Zdevastovaná Brookhavenská nemocnice

    1) Ocitáte se znova ve 3. patře v hale. Jděte do Day Room, vyjděte západní stranou.
    2) Chcete-li se skutečně bát, navštivte i Storeroom. Poté sjeďte výtahem do 2. patra.

     2. patro
    Women's locker room: HD, seberte igelitový sáček (PLASTIC BAG), vraťte se zpět do 3. patra.

     3. patro
    Exam. room 4: Nakapejte krev z visícího těla do sáčku a sjeďte výtahem do přízemí (B3).

     Přízemí - Krematorium (puzzle)
    Na protější straně je skříňka se zámkem. Musíte přijít na kód.

    EASY: Tady prakticky žádná hádanka není. Jděte a vezměte si klíč.
    NORMAL: Vedle skříňky je tabulka (půdorys krematoria) s vyznačenými místy pro vozíky. V některých oknech jsou římské číslice. Přiřaďte ke každé číslici takové číslo, které nese příslušný vozík v místnosti. Pak je popořadě (I-II-III-IV) zadejte do keypadu.
    HARD: 9271

    Po zadání správného kódu vypadne klíč (CREMATED KEY).

     1. patro
    Obrázek zdroj: Archiv 1) Examination room: SAVE-POINT, ampoule. Přečtěte si dopis.
    2) Day Room: Použijte klíč z krematoria k odemčení dveří. Projděte Day Room.
    3) Místnost C4: SAVE-POINT. Nalijte krev ze sáčku na oltář. Objeví se žebřík. Sešplhejte dolů.

     Boss - Leonard
    Ve stoce vás už čeká jen finální souboj s Leonardem. Žádná zvláštní taktika není potřeba. Střílejte, dokud finálně nepadne. Po boji se proberete v místnosti C4, vezměte si TALISMAN a vyjděte ven. Uložte na SAVE-POINTU v Hospital Office naproti hlavnímu vchodu a odejděte z nemocnice.


    Ulice Silent Hillu

    1) Po animaci (rozhovor Vincenta s Claudií) se vraťte zpět do svého motelu (pokoj 106).
    2) Na radu Vincenta jděte do zábavního parku. Stačí když půjdete po Natham Avenue stále na severozápad, po čase se automaticky dostanete před hlavní bránu parku.


    Zábavní park (Amusement Park)

    1) Po krátkém bolehlavu otevřete vrata do další části parku a vstupte do obchodu se suvenýry. V plechovce od sušenek vedle SAVE-POINTu si vezměte ROLLERCOASTER KEY.
    2) Vyjděte ven a vstupte do dveří s nápisem „Mountain Coaster“. Přeběhněte prostranství až k horské dráze a vyjděte po železných schodech nahoru.
    3) Odemkněte dveře kukaně a zatáhněte za páku.Vyjděte na dráhu a jděte stále po ní. Animace.
    4) Jste u pokladny. Vejděte do nejbližších dveří. Nacházíte se před Borley Haunted House. SAVE-POINT na pokladně.
    5) Vejděte do budovy BHH. Projděte všechny čtyři místnosti. Vyjděte dveřmi Exit a utíkejte co nejrychleji před červeným světlem ven z budovy.

    6) Projděte do další části parku s atrakcí. Přes malý most běžte dál a ještě dalšími dveřmi do nového prostranství. Na lavičce seberte řetěz (CHAIN) a o kus dál botičku (RED SHOE).
    7) Vraťte se k atrakci (Swing Rocket). Jeden konec řetězu připevněte k trupu atrakce, druhý k nedaleké bráně, která je zamčená.
    8) Vejděte do kabinky vedle atrakce a zatáhněte za páku. Dveře se otevřou. Jděte dál. Animace.
    9) Projděte prostranství s Douglasem a vstupte do další oblasti. Najděte budovu Fortune House a běžte dovnitř. Nejdřív narazíte na Douglasovy poznámky. Zda si je přečtete, OVLIVNÍ KONEC hry. Vzadu je SAVE-POINT a DOLL HEAD.

    Obrázek zdroj: Archiv 10) Vstupte do vedlejšího domu s pohádkovým vnitřkem. Masku DOLL HEAD použijte na figuru Sněhurky (Snow White) a červenou lodičku (RED SHOE) dejte Popelce (Cinderella).
    11) Vzadu se odemknou nové dveře. Projděte jimi a jděte po kolejnicích stále dál. Vyjděte dveřmi na levé straně na konci chodby.
    12) Jděte ke kolotoči. Vstupte na něj. Kolotoč se roztočí a koníci začnou pohupovat. Sekejte do nich katanou, dokud se nezastaví. Animace.

     Boss - Memory of Alessa
    Alessa mění zbraně a několikrát vstane z mrtvých. Pokud na vás půjde s pistolí nebo samopalem, nebojte se jít k ní co nejblíž – střelné zbraně pak používá k boji v tváří tvář (melee combat), ale nestřílí z nich. Když přízrak Alessy finálně zmizí, kolotoč se zastaví. Prozkoumejte nápis na zemi. Odejděte chodbou a dál po schodech nahoru. Na konci jsou dveře do kostela.

    Kostel

    1) Animace s Claudií. SAVE-POINT. Z oltáře seberte EYE OF THE NIGHT TAROT CARD.
    2) Běžte do postranních dveří. Na zdi visí MAPA. Zamiřte do zpovědnice a vyslechněte Claudii. Můžete se rozhodnout, zda ji odpustíte. Rozhodnutí OVLIVNÍ KONEC hry. Vyjděte ven.
    3) Běžte na východ. Otevřete dveře ve východním cípu chodby. Projděte pokojem s monstrem a vejděte do nové chodby. Otevřete pokoj na jihu. 2x náboje, kazeta (CASSETTE TAPE).
    4) Jděte chodbou k severním dveřím. Za nimi je nová chodba (slyšíte pláč, křik). Jděte stále dál až do místnosti s velkým SAVE-POINTem. Prozkoumejte obrazy.
    5) Vraťte se zpět do chodby s plačící dívkou. Odsuňte obraz. Vejděte do dveří za ním.

    Obrázek zdroj: Archiv 6) Jděte stále dál až k posledním dveřím. Knihovna. Seberte MOON TAROT CARD. Animace.
    7) Vyjděte ven a vstupte do výtahu (plechová klec). Automaticky sjede dolů. Otevřete dveře na severozápadě a za nimi zahněte doleva. Místnost s bateriemi do STUN GUN a deníkem.
    8) Vyjděte na chodbu, otevřete dveře na západě: HANGING MAN TAROT CARD na mrtvole.
    9) Jděte zpět kolem výtahu a dál na jih. Otevřete předposlední dveře v chodbě. Vstupte do posledního pokoje na pravé straně. Projděte chodbou a otevřete první dveře nalevo. Projděte pokoj. V chodbě za ním následujte krvavé stopy, doprovázené pláčem, až k tajným dveřím.

    10) V dalším pokoji najdete FOOL TAROT CARD v knize a nějaké zápisky.
    11) Vraťte se přes místnost s monstrem zpátky, zahněte na východ a projděte paralelní chodbou, vedoucí na jih, až do Alessiny ložnice. Ve vitríně vezměte BRASS KEY, prohlédněte si tarotovou hádanku na dveřích (vrátíte se k ní). SAVE-POINT.
    12) Jděte zpět se k výtahu, vyjeďte nahoru a vraťte se k zamčeným dveřím na jihu (jsou vyznačeny ještě na původní, tj. silně hnědě orámované mapce kostela). Odemkněte je.
    13) Vstupte do prvních dveří nalevo. Projděte třídou do další chodby. V první místnosti po vaší pravé straně najdete přehrávač. Pusťte si kazetu.
    14) Ve vedlejší místnosti (více na jih) seberte HIGH PRIESTESS TAROT CARD.
    15) Vraťte se zpátky až k tarotové hádance v Alessině ložnici.

    Zvětšit zdroj: Archiv

    16) Dveře se otevřou. Jděte dolů, otevřete dveře do chrámu. Animace.
    17) Použijte medailónek od otce (PENDANT). Jděte k díře na místě oltáře. Závěrečný souboj.

    Boss – God
    Poslední boss je asi nejobtížnější. Rychle vám způsobí zranění a musíte do něj vystřílet několik desítek kulek či broků, než finálně padne. Užitečné je počkat, až se skloní a snažit se mu poranit „hlavu“. Pozor na plameny kolem.


    Možná zakončení hry

    Silent Hill 3 nabízí tři závěry v závislosti na tom, kolik bodů jste během hry získali. Podle většiny zdrojů na internetu získáváte body za to, kolik zranění jste utrpěli (x1) a kolik monster zabili (x10). Za odpuštění Claudii je +1000 a za čtení Douglasových poznámek v House of Fortune –500 (bez záruky).

    Normal Ending - do 4000 bodů
    Po zabití „Boha“ se Heather rozpláče nad smrtí otce. V zábavním parku najde na lavičce Douglase. Z legrace jej vystraší nožem. Douglas ji osloví pravým jménem, Cheryl.

    Possessed Ending - nad 4000 bodů
    První část je stejná. V parku ale Heather najde Douglase mrtvého – někdo jej zabil nožem. Její vlastní nůž je od krve. V Heather žije zlý Bůh, „ďábel“ (evil God).

    Revenge/UFO Ending
    Obrázek zdroj: Archiv Tento konec je dosažitelný patrně až při opětovném hraní. Má se nést v komiskovém duchu. Otec Heather je opět živý, ale je to mimozemšťan. V pozadí se mihne i James Sunderland ze SH2. Zakončení doprovází šílená písnička. Pokud se k tomuto konci probojujete, napište nám prosím do fóra, jak jste jej dosáhli a co přesně se v něm odehrává.

    Po dohrání se vám každopádně otevře i sekce Extra Costume, kde můžete pro Heather získat nové ošacení. Stačí zadat správný kód na psacím stroji a Heather bude mít ve hře oblečený příslušný kousek. Co všechno to může být, si prohlédněte třeba tady. Doporučuji vyzkoušet kódy: GangsterGirl, HappyBirthDay, I_Love_You.


    Stáhněte si: Demo, Gameplay video, Screenshoty, Trailer, Cheaty..

    Související články: Recenze (11/2003), Minulý díl návodu, Silent Hill 2 recenze a návod, Novinky



  • Kate
    autorce je 18 let, kromě studia a psaní pro Tiscali Games se občas mihne v televizním pořadu GamePage, nejspolehlivěji ji k počítači připoutá akce s promakaným příběhem nebo vojenské simulace, volný čas ale tráví i jinak (všechny články autora)

     
     
    Kate

    Nejnovější články