Autor: Dreb Publikováno: 5.října 2003 |
![]() U čísla (11) narazíte na dva gobliny Hrubjuba a Bludjunda, které můžete eliminovat a následně nahlásit strážím. Pokud je nezabijete, dostanete do nich quest na prozkoumání města. Stačí se pouze mrknout za brány města a pak se vrátit. Odměna v podobě 100 EXP vás nemine. Kousek od goblinů se nachází návratový teleportační kámen (12) Jukněte se k němu, promluvte se saracény o mrtvole a získáte amulet. (Pokud ne, ve městě se nacházejí další tři, které si prohlédněte a pak se vraťte k Amirovi znovu. Taktéž o nich můžete informovat kapitána stráží.) V západní části města můžete navštívit obchodníky (2), ale jelikož zatím nemáte za co nakupovat, je to zbytečné. Dále se můžete stavit u kováře Eduarda, který má taktéž poměrně zajímavé zboží (3) a určitě byste si neměli zapomenout stavit v domech (4) a (5), kde naleznete pár věcí. Určitě mějte po celou dobu zapnuté hledání skrytých dveří a pokladů! Za jejich nalezení totiž dostáváte zkušenosti. Zastavte se také v domě označeném číslem (6), kde naleznete čínského obchodníka Wing Choi, s kterým se můžete domluvit na tom, že vám zaplatí za nalezené vzácné knihy a taktéž u něj něco koupit. Seznam knih 1. Art of Barter - Za splnění úkolu pro Shylocka na vrácení 500 zlatých. Přidává +15 k obchodování. 2. Book of Death - V Cortézově jeskyni pokladů. Přečtením získáte +15 nekromanským dovednostem, 3. Centuries - Nachází se v truhle v tajném pokoji jižně od Torquemada v budově Inkvizice. 4. Eloquent Works - Questová kniha, kterou dostanete za zkompletování úkolu se Shakespearovou můzou. + 15 k řečnictví. 5. History of the Crusades - Tuto knihu najdete v domě Shylocka v truhle nejblíže stolu. Je třeba ji otevřít tak, že jste schováni ve stínu. 6. History of the Dragons - V domě Leonarda DaVinciho na poličce. Stačí kliknout na polici knih, kterou má Leonardo za sebou a jedna vypadne. 7. History of the Fell Spirits - K nalezení v truhle v krysí jeskyni v lokaci otrokářů. 8. History of the Inquisition - U Sira Aurica, v truhle vedle něj. 9. History of the Necromancers - V truhle v jeskyni pod domem dřevorubce. Musíte pracovat na úkolu pro kouzelníky, abyste se k ní dostali. 10. Poetry Book - V tajné místnosti za trůnem goblina Khana. 11. Tome of Geomancy - V truhle vedle Brambles v La Calle Perdida. Když prodáte Weng Choiovi 8 knih, každou za 250 zlatých a 250 EXP, zkompletujete jeho úkol a získáte perk Tajemství Shaolinu (+20 k boji beze zbraně, +20 k vyhýbání). ![]() III. Barcelonský přístav Kousek od brány (1) si promluvte se strážným, který vám poskytne informace o taverně La Serpiente Vieja, která se nachází přibližně uprostřed města (5). Blízko ní na náměstí stojí inkvizitor a káže. Promluvte si s ním a dozvíte se o této kastě lidí více a taktéž vám bude poskytnuta informace o bratru Raphaelovi, který se nachází v chrámové čtvrti. V hospodě (5) si potom promluvte s barmankou, nelžete jí, a vyklube se z ní hledaný Ali Huban, od kterého dostanete zprávu pro saracény před branou města. Vložte se ještě do hádky mezi Cortézem a Shylockem a dejte za pravdu Cortézovi. Pořádně se opijte (když budete dobří, nemusíte ani platit a pokecejte s opilcem, kterému není za střízliva rozumět. Když mu dáte pár drobných na pivo, naučí vás perk opilecké boxování. Na sever od Cortéze se nachází chlapík, se kterým si dejte drink a když se budete bavit o válce, řekněte mu, že doufáte, že Anglie vyhraje. Poprosí vás, abyste se sešli před městem. Zde vás poprosí o získání informací o španělském loďstvu od kapitánky Isabelly, kterou naleznete v přístavu. Až informace získáte, vraťte se ke špehovi a dostanete 700 EXP a 150 zlatých. Dalším úkolem bude zabít vévodu Sidonie, ale nedělejte to, protože ho bude ještě potřebovat ke splnění úkolu s vraždou kapitána Moralese - viz dále, a radši mu špeha práskněte. ![]() Až skončíte s tímto malým meziquestíkem, vraťte se do hospody a promluvte si s Cortézem, dokud se nedozvíte o jeho mechanické ruce. Až budete mít úkol zapsaný v deníku, jděte za DaVincim. Ten vám řekne, že plány na mechanickou ruku má, ale že potřebujete Eduarda a ten potřebuje červenou rudu. Tu najdete u lávových golemů ve stokách - viz dále. Až ji budete mít, jděte za Eduardem, který vám vyrobí příslušné díly. Ty doneste DaVincimu, který z nich zkompletuje mechanickou paži a tu dejte Cortézovi, který se k vám přidá do party a dostanete úkol nalézt ukrytý poklad (viz kapitola Rio Ebro). Nyní se ale vraťme zpět k úkolům v přístavu. Vydejte se do severní části čtvrti, kde naleznete v jednom z domů (2) samotného Williama Shakespeara. Po cestě ještě můžete pokecat s prodejcem ryb Carlosem (3), kterému pak lze prodávat lebky Vdanoj. Williamovi slibte pomoc a jděte do JZ části města (4), kde vás napadne bandita Benito a jeho kumpáni a kde se můžete podívat do několika zavřených domů. V čísle (6) naleznete kapitánku Isabellu, které přislibte diskrétní pomoc s hledáním svitku na ovládání větru a nadlších lodích potom pokecejte s vévodou Sidonie (7), respektive němým námořníkem (8). ![]() Jděte ke stroji, zatáhněte páku a vložte nějaký magický nápoj. Dostanete součástku, kterou dejte DaVincimu a budete požádáni o přinesení čoček z observatoře Gallilea, která se nachází v chrámové čtvrti. Poté vyhledejte dívku jménem Marisol (11), které přislibte pomoc při hledání jejího bratra. Kousek od Marisol je zavřený barák, kde můžete od zlodějíčka koupit brož. Lepší a výhodnější je ale ho sejmout a drahokam jinak nevalné ceny si od něj vzít zadarmo. Poté se připravte se na tuhé boje. IV. Vchod do stok Zapněte si detekci pastí a opatrně postupujte kupředu. Narazíte na bitku podivných nepřátel s lidmi. (1) Přeživšímu řekněte, že sympatizujete s žebráky a on vám prozradí, že máte vyhledat muže jménem Enrique. Pokračujte dál, projděte si celé podzemí a pobijte všechny nepřátele. Narazíte na tři východy. (2) vede do chrámové čtvrti, (3) do žebrácké síně a (5) do zlodějské konglomerace. (4) je tajná zeď, za kterou najdete truhlu s pokladem a za dveřmi (5) narazíte na první tužší boj. Až bude patro čisté, vstupte do žebrácké síně (3). Pokud chcete plnit úkoly pro zloděje, lze to samozřejmě také, ale musíte jít nejdříve k nim. ![]() Celou žebráckou síň vyčistěte a nezapomeňte v nejjižnějším místě navštívit Enrique, kterému řekněte, že nemáte nic společného s inkvizicí. Pokecejte s ním a slibte mu pomoc. Vyčistěte opravu dočista celé patro v severovýchodním cípu sestupte do Trolí jámy, kde zlikvidujte všechny lávové golemy, včetně jejich šéfa, po kterém seberte červenou rudu. Celé patro si bedlivě projděte s detekcí tajných stěn a v severovýchodním rohu u truhly objevíte jednu, za kterou se skrývá bratr Marison. Příležitostně se u ní stavte. Poté se vraťte až do lokace Vchod do stok a sjeďte do zlodějské konglomerace (5). Je třeba zatáhnout za řetěz, tak pozor. Celou zlodějskou konglomeraci vybijte a seberte vše co najdete. Nezapomeňte navštívit taktéž přibližně uprostřed lokace pokecat se ztraceným templářem, který se k vám přidá. Poté prozkoumejte žalář a sestupte do dalšího patra, které celé vyčistěte. Až bude všude klid, vraťte se k Enrique. Měli byste u sebe mít dva předměty co chce, protože cílené osoby jste již zabili ve zlodějské konglomeraci. Dostanete další úkol, a to v sídle inkvizice v chrámové čtvrti ukrást cenný kalich. Pokračování příště, zhruba za týden. Stáhněte si: Demo, Cheaty, Trailer #1, Trailery #2 a #3, Patch, Screenshoty Související články: Recenze české verze, Další díly návodu, Dojmy z anglické verze, Dojmy z dema, Novinky |
Dreb | |
autorovi je 26 let, pracuje jako redaktor SCORE a webmaster score.cz, studuje magisterské studium na PAČR, specializuje se na Counter-Strike, FPS, RPG a baví ho pohodovej život : -) (všechny články autora) |