Jazz & Faust - návod 3.část
zdroj: tisková zpráva

Jazz & Faust - návod 3.část

31. 8. 2002 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

V závěrečném dílu návodu pro adventuru Jazz & Faust, která u nás vyšla kompletně v češtině, na vás čeká popis příběhu za Fausta, kdy se vydáte na místa známá z dřívějška z jiného úhlu pohledu.

Autor: Nukem
Publikováno: 31.srpna 2002


Po recenzi nové ruské adventury Jazz & Faust, která se v České republice prodává v kompletně lokalizované verzi, vám přinášíme dokončení jejího řešení. Jak se stalo u všech návodů na Tiscali Games standardem, všechna klíčová místa jsou i tentokrát zaznamenána doprovodnými obrázky, takže byste se neměli nikde zaseknout. V dnešní závěrečné části návodu si popíšeme poslední třetinu hry s Faustovým příběhem, předchozí díly se nachází zde a zde.

 Er-Elp
Obrázek zdroj: tisková zpráva Seberte drahokam ležící na zemi v podloubí, který zde ztratila princezna a jděte do přístavu. Je jasné, že budete muset získat povolení k odplutí. Zajděte do krčmy a posaďte se na stoličku ke stolu. Až dvojčata porazí strážného, seberte z levého konce baru láhev a rozbijte ji o hlavu jednoho z dvojčat. Strážný je uspokojen penězi, nyní ještě umlčet vyděrače Guga. Zajděte na tržiště a asijskému obchodníkovi nabídněte do zástavy krystal. Za peníze si kupte od Guga pistoli.

Nyní se vraťte na tržnici a promluvte si s hochem. Pak si prohlédněte pravou část obchodníkova stolu, kde mezi krabicemi leží krystal. Zeptejte se hocha, zda by nezabavil obchodníka, zatímco vy se budete snažit krystal obchodníkovi sebrat. Jelikož odmítne, nabídněte mu minci, za kterou si může koupit bonbóny. Jakmile hoch s obchodníkem domluví, použijte na místo, kde leží krystal, uražené hrdlo láhve. Nyní ještě zaskočte na strážnici pro povolení. Seržanta promluvte a dejte mu měšec. Povolení ukažte strážnému v přístavu.

 Černé ostrovy
Obrázek zdroj: tisková zpráva Promluvte si s rybářem stojícím před krčmou a pak zajděte na smetiště, kde domorodý chlapec hledá kočku. Když mu ji najdete, řekne vám něco o posádce lodi jménem Čáp. Vraťte se před hospodu a pokračujte doleva k obchodu. Tady klikněte na dřevěný sud, který je téměř celý schován za hromadou beden. Po vyjmutí zátky na něj klikněte znovu. Až Faust položí sud na psa, klikněte na sud. Kočku doneste chlapci.

V krčmě si promluvte s kapitánem Čápa, který sedí u baru. Po rvačce vyjděte ven a znovu si promluvte s rybářem. Ten si posteskne, že nemá síť. Jděte k obchodníkovi a klikněte na síť, která visí nad ním na trámu. Na jeho doporučení vejděte do obchodu. Zde vyčkejte, až chlapec, který tu pobíhá, zaběhne doprava. Pak klikněte na sítě, jež visí nad olejovou lampou. Venku, až obchodník s chlapcem odběhnou pro vodu, sundejte z trámu starou síť a doneste ji rybáři.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Vejděte do krčmy a promluvte si s majitelkou o nějaké práci. Jedna by tu byla. Chytit příšeru z pralesa. Vyjděte u krčmy ven. Než se vydáte pro nějaké vybavení na smetiště, obohaťte se o lano, které tu stočené visí na trámu. Na smetišti si ze špalku vezměte sekeru a z bedny pod bílou kožešinou vylovte kost. Jděte k obchodu a pak dozadu do bambusového háje. Tady použijte sekeru na místo pod klenbou. Ke kleci připevněte lano. Vraťte se k obchodu a na kost nalákejte psa z pod sudu. Nyní zpět na smetiště a od něj doprava k věznici. Tady sekerou utněte hlavu rybě, která visí vpravo pod přístřeškem a tu položte jako návnadu do klece. A spadla klec příšerko! Zajděte si do krčmy pro díky a odměnu. Nastupte do lodi a hurá do Khaenu.

 Khaen
Jděte do uličky směrem k opiovému doupěti a na dvojčata použijte pistoli. V doupěti si promluvte s jeho majitelem, který vám dá vodní dýmku pro muže, kterého jste před chvílí zachránili. Vyjděte ven a hned se vraťte. Přepadený muž se již postavil na vlastní. Promluvte si s ním. Požádá vás o víno. Jděte do přístavu a vejděte do obchodu. Obchodníka se zeptejte na hledanou dívku. Obchodník vám rád poskytne bližší informace, pokud mu přivedete hocha, který ho okradl o peníze. Asi nemá cenu se za ním pouštět, proto obchodníkovi dejte rovnou měšec.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Na základě informací se dejte na trh s otroky a promluvte si s trhovcem. Ten vás zase pošle k obchodníkovi v přístavu, který prodává víno. Bohužel už nemáte čím zaplatit a tak výměnou za víno nabídněte obchodníkovi pistoli. Ještě sehnat nějakou nádobu. Jděte k branám harému, kde fakír cvičí kobru. Na džbán, ze kterého kobra vylézá, použijte zátku. Džbán s hadem seberte a běžte s ním do opiového doupěte, kde jej položte na rošt nad ohništěm. Prázdný džbán doneste obchodníkovi a vínem pak obdarujte přepadeného muže.

S penězi jděte nakoupit velbloudy na otrokářský trh. Měšec dejte trhovcovi. Pak si promluvte s mužem s bičem, kterému nabídnete jednoho velblouda za Jazze. Poté se vraťte do opiového doupěte a promluvte si s přepadeným mužem. Jelikož jste svého velblouda vyměnili za svobodu pro Jazze, budete muset jít pěšky. Setkání je na plošině za Vosím kaňonem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Ke kaňonu se dostanete cestou vlevo od harému. Tady seberte ze země toulec s šípy a starý meč. Z keře sundejte potrhaný plášť a pověste jej pod lebku. Vraťte se na trh s otroky a zeptejte se trhovce, jak odlákat vosy. Nabídne vám med. Za toulec se šípy jej od něj získáte. Medem natřete plášť a až vosy uvolní most, vydejte se na plošinu.

 Stanoviště karavan
Zajděte za obchodníky do přístřešku a poptejte se na cestu do Rudých písčin. Ti vám cestu nedoporučí, ale jelikož trváte na svém, dají vám mapu, když seženete podkovy. Jděte ke kováři a zeptejte se ho na podkovy. Kovář nemá železo, nabídněte mu proto meč. Vyjděte ven na dvůr. Než se vrátíte pro podkovy, skočte si do noclehárny. Zde v jedné truhlici naleznete uspávací prostředek, obvazy a lano (obrázek, patrně bude nutné na truhlu kliknout dvakrát). Nyní si běžte vyzvednout podkovy, ty vyměňte za mapu a vydejte se do pouště.

 Rudé písčiny a chrám
Obrázek zdroj: tisková zpráva Vstupte do paláce, kde vás čeká váš starý známý z Khaenu. Jelikož se sultánovo nadšení brzy promění v hněv, bude nutné svoji lásku unést. Na náměstí před palácem si přečtěte dopis od Louzy. Pak použijte lano na levou věž. Uvnitř zapískejte na flétnu. Vyjděte na náměstí a pak se dejte doleva do chrámu. Až sultán odejde, všimněte si za vašimi zády kamene na podstavci, který vypadá jako amulet, jenž jste dostali od krčmářky na Černých ostrovech. Použijte jej tedy na kámen.

Yehovi, který omráčil sultána, dejte mísu s ovocem a pak klikněte na sultána. Až Louzu vyvedete ven, vraťte se do paláce. Služebné stojící pod terasou ukažte prsten od Louzy. Pak použijte uspávadlo na příšeru v kleci, odkud pak vytáhněte druhou půlku krystalu. Poté se vraťte ven na náměstí a promluvte si s Louzou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Na stanovišti karavan jděte za Jazzem, který čeká u přístřešku obchodníků. Po rozhovoru půjdete společně do noclehárny, kde Louza pro vás podruhé, pro hrdiny ve hře však poprvé, prozradí svůj tajemný původ. Vstupte do chrámu a na červy použijte zrcadlo. Od mrtvé hydry si vezměte klepeta. Před kašnou s hadem si od Louzy vyžádejte druhou část krystalu a Jazzovi sdělte svůj plán na otevření hadovy tlamy. Až bude otevřená, vhoďte do ní klepeta hydry. Opět se otvírají vrata skrývající poklad. Tentokrát je však již definitivně váš. A nebo snad ne?

Stáhněte si: Trailer (4 MB), Patch (644 kb)
Související články: Recenze, Novinky, Návod 1.díl a 2.díl

 
Nukem
připravil: jd


 
 
Smarty.cz

Nejnovější články