Jazz & Faust - návod 2.část
zdroj: tisková zpráva

Jazz & Faust - návod 2.část

9. 8. 2002 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

V prostřední části návodu na adventuru Jazz & Faust bude řeč o druhé půlce Jazzova příběhu, který se vydává ven z města Er-Elp za dalším dobrodružstvím a zavítá mimojiné i do opiového doupěte.

Autor: Nukem
Publikováno: 9.srpna 2002


Krátce po recenzi a prvním dílu návodu na novou ruskou adventuru Jazz & Faust, která se už v České republice začala prodávat v kompletně lokalizované verzi, vám přinášíme řešení další části hry. Jak se stalo u všech návodů na Tiscali Games standardem, všechna klíčová místa jsou i tentokrát zaznamenána doprovodnými obrázky, takže byste se neměli nikde zaseknout. V druhé části návodu bude dnes řeč o druhé půlce Jazzova příběhu, který se vydává pryč z města Er-Elp za dalším dobrodružstvím.

 Černé ostrovy
Obrázek zdroj: tisková zpráva Tady mě v postupu na nějaký čas zastavila pěkně vypečená záležitost. V cele je třeba s Jazzem přejít přes tmavý kámen na podlaze, který lze při méně jasném monitoru přehlédnout. Teprve po přejití je kámen kliknutelný. Odklopte jej a ze skrýše vyjměte pergamen. Na krysu použijte jídlo. Až vás Hank natlačí ke zdi, sáhněte po kostlivci a kostí Hanka udeřte. V místnosti před celou seberte u bedny se svíčkou pohrabáč a svazek klíčů. Za svícnem stojícím vpravo si vezměte džbán s vodou a uhaste svícen. Z něj si vezměte pochodeň a násadu.

Vyjděte na schody a popovídejte si s mužem za mřížemi. Dejte mu násadu ze svícnu a potom pohrabáč. Nakonec na muže použijte klíče. Od věznice jděte vlevo a vejděte do hospody. Tady se dejte až dozadu k baru a sedněte si na stoličku před kapitána. Až kapitán odběhne, jděte za ním a přerušte rvačku. Pak jděte ven a nastupte na loď.

 Khaen
Obrázek zdroj: tisková zpráva Jděte do postranní uličky vedoucí k opiovému doupěti. Semele se tu pár nepříjemných událostí, díky nimž se dostanete na trh s otroky. Promluvte si s otrokem vedle vás. Získanou mísu pak hoďte na džbán, který stojí na stole před Faustem. Až se muž s bičem otočí zády k vám, dejte kolegovi klíče, které vám Faust hodil. Opusťte trh a jděte do přístavu na místo, kde jste v noci vystoupili z lodi a odtud do uličky k opiovému doupěti. Uvnitř si promluvte s mužem stojícím vlevo. Ten není ve své kůži a přišlo by mu vhod pár popotáhnutí z vodní dýmky. Z roštu nad ohništěm seberte rozžhavený pohrabáč, který schlaďte v sudu s vodou venku před doupětem.

Vraťte se dovnitř a vyměňte omámenému muži dýmku za pohrabáč. Dýmku pak dejte stojícímu muži. Ten vám dá úkol sehnat nějakou ženu pro svého pána. Jděte směrem k trhu s otroky a popovídejte si se strážným před branami harému. Ten má za úkol nevpouštět nikoho, kromě ženy s kobercem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Vraťte se do přístavu a zajděte navštívit obchodníka. Poptejte se ho na závoj. Ten samozřejmě není problém, ale horší je to se zaplacením. Pokud však nejsou peníze, určitě bude něco na výměnu. V opiovém doupěti seberte přesýpací hodiny, které se tu najednou objevily vedle čajového servisu. Pak ještě klikněte na omámeného muže, který odloží pohrabáč. Jím sejměte koberec, který se suší venku na ulici. Obchodníkovi dejte hodiny a získáte závoj. Vraťte se do opiového doupěte a když z něj opět vyjdete, bude již noc. Jděte do harému, tentokrát vás strážný vpustí. Koberec přineste muži vpředu a pak si jděte pro nový koberec do dveří v pravém zadním rohu místnosti, kde si přibalíte jednu krásku s sebou.

 Stanoviště karavan
Jděte do noclehárny, kde si popovídejte s Faustem. Chvíli na to se ze dvora ozvou výkřiky o pomoc. Leopard zde napadl nosiče. Sáhněte do inventáře pro zlatý amulet od kouzelníka a až k vám bude leopard natočený ocasem, amuletem jej znehybněte. Pro jistotu jej však ještě spoutejte řetězem, který vám zbyl z trhu. V noclehárně se potkáte s princeznou, která vám společně odhalí svůj příběh včetně posledních událostí v Er-Elpu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva V noci, až Jazz sebere půlku drahokamu z truhlice, si vezměte z mísy na ovoce jablko a jděte na dvůr. Vejděte do kovárny a vpravo od ohniště si pučte kleště. Jimi vyndejte z ohně jeden uhlík. Ze dvora se vydejte k přístřešku obchodníku a vyslechněte část jejich rozhovoru. Vraťte se na dvůr a pak zase zpět k přístřešku. Obchodníci tu již nebudou. Uhlíkem přepalte lano, držící plachtu přístřešku. Pomocí jablka sem ze dvora přiveďte velblouda. Pak se vydejte do pouště.

Před vchodem do jeskyně zapalte pomocí kamenů z inventáře olejovou lampu (obrázek) a přiložte k ní pochodeň. Pak vstupte do podzemí. Hned vedle vchodu leží vpravo u trámu podpírající strop krumpáč. Ten použijte na Yeha. Lapeni jste odvedeni hlouběji do jeskyně, kde jiný Yeh leží pod kmenem stromu. Použijte na kmen krumpáč, ale sám na to nestačíte. Jděte za prvním Yehem pro pomoc. Osvobozenému Yehovi ukažte krystal. Ten vám dá světélkující houbu a nasměruje doprava ke vchodu do chrámu.

 Chrám
Obrázek zdroj: tisková zpráva Dejte princezně polovinu krystalu a světélkují houbu. Pak se vydejte do chrámu. Až princeznu unese hydra, utíkejte nahoru do nadzemního podlaží. Pokuste se vyšplhat po stěně nahoru k podélnému trámu. Nepůjde to bez pomoci. Klikněte na Fausta, který stojí dole. Jazz k němu seběhne. Až se oba vrátí, vyšplhejte po zdi na trám, přejděte na jeho opačný konec a klikněte na pavučinu pod trámem.

Uvolní se několik věcí, které spadnou dolů. Seběhněte si pro ně a vraťte se na trám. Zlomenou šavlí přesekněte vlákna, která drží pravý zámotek. Seskočte z trámu a řekněte Faustovi, ať dole zachytí druhý zámotek s princeznou. U kašny s hadem požádejte priceznu a Fausta o jejich části krystalu. Pak Faustovi řekněte o svém objevu, co se týče hada. Až budou všichni stát na příslušných kamenech, vhoďte do tlamy hada kost.

V závěrečné třetí části návodu, který vyjde v horizontu několika dnů, na vás čeká popis Faustova příběhu, který se chvilkami odehrává ve stejných herních lokacích.

Stáhněte si: Trailer (4 MB), Patch (644 kb)
Související články: Recenze, Návod 1.část, Novinky

 
Nukem
připravil: jd


 
 

Nejnovější články