Hitman: Contracts - návod 3.část
zdroj: tisková zpráva

Hitman: Contracts - návod 3.část

6. 7. 2004 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Závěrečná část návodu na simulaci nájemného vraha nabízí různé způsoby řešení deváté až dvanácté mise. Nechybí ani mapky lokací se zakreslením klíčových míst nebo velký přehled všech zbraní ve hře.

Autor: McMichal
Publikováno: 6.července 2004


Obecné tipy pro hraní, informace o rozdílech v obtížnosti a řešení úvodních čtyř misí third-person akce Hitman: Contracts naleznete v 1. a 2. dílu návodu, kde je také ke stažení video-návod.

Mise 9: The Wang Fou Incident

Bonusová zbraň: AK74 Assault Rifle Silenced

Ulice
Jděte do uličky blízko restaurace, kam za nedlouho dorazí limuzína. Šofér se půjde u kanálu blízko kontejneru vyvenčit a přesně v tu chvíli ho injekční stříkačkou uspěte, převlečte se za něj a tělo nechte spadnout dolů do kanálu. Klidným krokem vejděte do restaurace (obzvlášť při nejvyšší obtížnosti nechoďte příliš blízko stráží).

Obrázek zdroj: tisková zpráva
kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu

Restaurace - 1. patro
Hned po vstupu jděte levými dveřmi na WC, kde se potichu připližte ke strážnému a poté strunou uškrťte svůj první cíl (zabit 1/6 členů ochranky). Tělo oberte o šaty a zavlečte jej do předešlé místnosti za barový pult. Za chvíli na stejné místo přijde stráž druhá, kterou tím samým systémem odrovnejte a tělo opět dobře ukryjte (zabiti 2/6 členů ochranky). Nyní projděte dveřmi (se dvěma strážnými), za nimiž vedou schody na obě strany. Vydejte se po těch pravých schodech.

Restaurace - 2. patro
V místnosti označené na mapě se nalézá automobilová nálož, oblek a odstřelovačka s tlumičem – prozatím vezměte pouze bombu. V 1. patře se zpětně převlečte do šoférových šatů a vyjděte ven.

Úkol: Zabít vyjednavače klanu Modrý lotos

Ulice
Do levé přední části limuzíny umístěte nalož a vraťte se do restaurace.

Restaurace - 1. patro
Hned jak bude nálož na místě, vyjednavač klanu Modrý lotos půjde k autu a odjede s ním. Připravte si do ruky detonátor, koukněte na mapu a jakmile bude automobil na konci ulice projíždět okolo dvou dalších označených strážných, rychle mapu opusťte a detonátor stiskněte. Správné načasování vám vynese tzv. lapení tří much jednou ranou (zabiti 4/6 členů ochranky).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

V obleku klanu Rudého draka si dojděte do 2. patra pro sniperku (hned vedle trezoru) a vraťte se s ní zpět do 1.patra (nejlépe výtahem, abyste cestou potkali co nejméně lidí). Dojděte na označené místo na mapě (stoupněte si do rohu), odkud je výborný výhled na oba zbylé členy ochranky klanu Modrý lotos. Dvěma přesnými ranami skončete jejich bídný život (zabiti 6/6 členů ochranky).

Jakmile se vám to povede, zahoďte odstřelovačku a opusťte hlavním vchodem budovu buď v obleku šoféra, nebo skrze místnost s trezorem (ve 2.patře), odkud vedou dveře na balkón, ze kterého můžete slézt žebříkem do ulice (daleko od všech stráží nehledě na oblek).

Ostatní varianty:
- Hned od samého začátku můžete nejprve žebříkem vylézt na balkón (blízko vchodu do restaurace), odkud běžte kradmým pohybem odemknout hned první dveře. Na trezoru seberte automobilovou bombu a převlečte se do hávu člena klanu Rudého draka. Tato cesta je ideálním začátkem, jak ukončit úspěšně misi bez použití injekční stříkačky (zde bych to ovšem určitě nedoporučoval).

- Pokud se vám na konci ulice nepodaří zlikvidovat členy Modrého lotosu společně s autem, můžete vzít odstřelovačku (ve 2.patře u trezoru), přes žebřík na balkóně slézt do ulice a z dálky je oba zastřelit.

Specialita:
Za zahradou v opuštěném temném sídle, kde použijete brýle s nočním viděním, se ve 2. patře nachází na jednom z mála osvětlených stolků magnetická přístupová karta doktora Obrmajera. Ke kterým dveřím karta patří, se dočtete v 1.části návodu (hned u specialit 1.levelu).


Mise 10: The Seafood Massacre

Bonusová zbraň: GK 17 Dual Pistols

a) První doporučená varianta (s použitím sniperky):

Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak a ukrýt jeho tělo

Ulice
Jděte na druhou stranu celé mapy až do tmavé uličky, kam člen klanu Rudý drak půjde vykonat svou denní potřebu. Při této akci ho strunou uškrťte, oberte o amulet i o šaty a tělo shoďte do otevřeného kanálu.

Úkoly: Zabít šéfa policie a vyjednavače klanu Modrý lotos

Se skládací odstřelovačkou uvnitř kufříku jděte k vyznačené budově, kde pomocí žebříku vylezte na lešení a vybalte si svou tichou bezbolestnou zbraň. Na lešení se postavte co nejblíže k plachtě vlající ve větru a jakmile uvidíte za oknem v 1. patře restaurace oba zbývající cíle, využijte jednu ze dvou následujících možností:

1) Využijete chvíle, kdy se obě postavy hlavou navzájem střetnou v jedné jediné vražedné přímce (v zaměřovači) a prvním výstřelem oba zabijte.

2) Prostě vypálíte dvakrát na oba cíle - ovšem musíte rychle za sebou. Pokud druhou postavu netrefíte, vyběhne z restaurace směrem k vám, kde svou chybu s netrefením můžete napravit. To ale vyvolá přinejmenším poplach (za jediný vyvolaný poplach stále ještě bonusovou zbraň na konci levelu získáte). Jakmile budou všechny cíle vyřízeny, vydejte se do restaurace.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkol: Zanechat amulet v restauraci a uniknout v autě

Restaurace
Uvnitř vyjděte do 2. patra a tam pouze položte amulet na stůl a hned zase rychle odejděte. Budete-li hýbat s mrtvými těly, nebo je obírat, sniper z protější střechy vás odrovná.

Ulice
Teď už jen stačí opustit oblast. Přesto, že máte v úkolech mise jasně napsáno, že byste měli použít auto, není to tak docela pravda - nemusíte ho využít.

b) Druhá doporučená varianta (s použitím jedu):

Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak a ukrýt jeho tělo

Ulice
Jděte přes celou mapu na druhou stranu do tmavé uličky, kam člen klanu Rudý drak půjde vykonat svou denní potřebu. Při této akci ho strunou uškrťte, oberte o amulet i o šaty a tělo shoďte do otevřeného kanálu.

Restaurace
Vejděte do restaurace, kde si pouze promluvte s barmanem, který vám vzápětí dojde pro klíč od WC. Vezměte ho a vyjděte zase zpět na ulici.

Ulice
Poté se vydejte k červenému taxíku, který parkuje nedaleko restaurace směrem na severozápad. Když okolo nikoho neuvidíte, střelte do něj (nejlépe zbraní s tlumičem, ale jde to ostatně i s jakoukoliv jinou zbraní – nejste-li při střelbě viděni). Auto spustí alarm a policejní stráž hlídající vchod do suterénu restaurace se na auto půjde podívat. Právě to je vaše šance, jak se nepozorováni dostat do sklepa.

Restaurace - suterén
Zde se nejprve převlékněte za kuchaře a poté vypněte pojistkami na stěně plyn. Následuje animace, ve které je kuchař nucen problém řešit, a tak opustí kuchyň.

Ulice
Zadní vchod od kuchyně se nachází nedaleko směrem na sever. Ještě předtím si ovšem dojděte pro jed na krysy do blízké kanalizace. Do volné kuchyně se buď propližte, nebo známým fíglem s alarmujícím taxíkem (tentokrát na druhé straně) obelstěte stráže.

Úkoly: Zabít šéfa policie a vyjednavače klanu Modrý lotos, zanechat amulet

Restaurace - 1. patro
Do šálků na podnose nasypete jed. Hotovou pochoutku položte do okýnka a cinknutím zvonku dáte barmanovi signál, který ho donutí odnést hostům vámi vylepšený nápoj. Za chvíli se oba napijí, ale ještě zbývá na jejich stůl položit amulet (barman vás při tom nesmí spatřit, protože svůj personál dobře zná a hned by vás tím pádem prokoukl). Ideální příležitost, kdy obejít barmana, je situace, baví-li se s policistou blízko vchodu, případně když jde odnést nahoru čaj. Pokud jste si v obleku člena klanu Rudého draka vzali na začátku klíč, můžete 2. patro opustit oknem na WC. Pokud ne, budete se muset proplížit okolo barmana do kuchyně a až odtud se dostat ven. Pak už jen stačí zmizet jednou z únikových oblastí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Další varianta:
Pokud stihnete hned ze začátku zabít a skrýt tělo jak člena klanu Rudý drak, tak klanu Modrý lotos, zbude vám na odstřel sniperkou v restauraci pouze jeden cíl, který není problém zlikvidovat ani strunou na blízko.


Mise 11: Lee Hong Assassination

Bonusová zbraň: Micro Uzis Silenced

a) První doporučená varianta (za pomoci Mei Ling):

Ulice
Známou cestou z 9. mise vejděte hlavním vchodem do restaurace, kam tentokrát můžete vstoupit v původním obleku.

Restaurace - 1. patro
Jděte si promluvit s barmanem do baru nalevo a poté, co vám poví o vězněném členu CIA, odběhne na WC. Na pultu ovšem nechá pozvánku. Z bohatého výběru za barem seberte projímadlo (v levém rohu). Vraťte se do vstupní haly a zamiřte ke dveřím stráženým dvěma bodyguardy. Jeden z nich vás díky pozvánce dovede až k mostu, za nímž je veřejný dům.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Veřejný dům
Hned u vchodu si odchyťte paní domu, která vás dovede k opodál stojící Mei Ling, jež po rozhovoru následujte. Nabídne vám číslo od sejfu výměnou za svou svobodu. Vyjděte z pokoje na balkón a na konci přeskočte k protějšímu zábradlí (až bude skákat Mei Ling, stůjte blízko zábradlí). Pokud jí utečete, když bude skákat, spadne. Až dorazíte k mostu dělícímu obě budovy, přejděte po něm nazpět do restaurace.

Restaurace
Propližte se po schodech za zády strážného do přízemí, odkud dveřmi po pravé straně vyběhněte na dvůr. U branky se s vámi Ling rozloučí a nechá vám číselný kód k sejfu. Stejnými dveřmi se vraťte do přízemí restaurace, odkud vedou schody do suterénu.

Úkol: Získat sošku draka

Při každém spuštění hry se umístění sošky draka v sejfu mění (nejen v závislosti na zvolené obtížnosti - thx Frix), a proto je v návodu popsána pouze jedna varianta a zbylé najdete v ostatních variantách na konci levelu a samo sebou také vyznačené na mapě – místa výskytu jsou celkem 4.

Restaurace - suterén
Hned za prvními dveřmi leží na podlaze oblek kuchaře, který na sebe navlečte. Jděte až k nedalekým hlídaným dveřím, před kterými vstupte do pravých postranních dveří. Ve druhé místnosti zbrojovky je sejf, od kterého již máte kód. Uvnitř je soška draka, kterou vezměte.

Úkoly: Zabít vůdce trojice (Lee Honga) a utéct

Restaurace - 1. patro
Teď je čas zajít do kuchyně, kde do polévky nalijte projímadlo a tu doneste do jídelny obtloustlému sumistovi v červeném županu. Ten v mžiku poletí na toaletu a vy máte ideální šanci přetáhnout sedícího Lee Honga strunou hezky pod krkem. Poslední, co je třeba udělat, je opustit jak restauraci, tak lokaci jedním z nabízených východů.

b) Druhá doporučená varianta (za pomoci vězně CIA):

Ulice
Známou cestou z 9. mise vejděte hlavním vchodem do restaurace, kam tentokrát můžete vstoupit v původním obleku.

Restaurace - 1. patro
Jděte do baru nalevo, kde za pultem z regálu úplně vlevo seberte projímadlo. Vraťte se do vstupní haly a zamiřte k výtahu, který vás odveze dolů.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkol: Získat sošku draka

Restaurace - suterén
Převlekem na zemi se přestrojte za kuchaře a jděte za vězněm (cestou se snažte vyhýbat strážným, zvláště pak na nejtěžší obtížnost, pomocí klíčových otvorů). Toho osvoboďte a budete obdařeni kódem k sejfu a navíc jeho vyznačením na mapě. Nachází se ve druhé místnosti zbrojovky. Uvnitř je soška draka, kterou vezměte (opakuji, že přesné místo jejího výskytu se však každou spuštěnou hru náhodně mění).

Úkoly: Zabít vůdce trojice (Lee Honga) a utéct

Restaurace - 1. patro
Teď je čas zajít do kuchyně, kde do polévky nalijte projímadlo a tu doneste do jídelny obtloustlému sumistovi v červeném županu. Ten v mžiku poletí na toaletu a vy máte ideální šanci přetáhnout sedícího Lee Honga strunou hezky pod krkem. Poslední, co je třeba udělat, je opustit jak restauraci, tak lokaci jedním z nabízených východů.

Ostatní varianty:
- Velmi odlišnou, ale jistě neméně zajímavou variantou je vylézt na ulici po žebříku z pravé strany restaurace až na balkón. Tam odemkněte hned první dveře šperhákem (2. možné umístění sejfu), kradmým krokem otevřete následující dveře a stráž u nich uspěte/uškrťte. V těchto šatech máte téměř volný přístup (dáte-li si pozor na zkoumavé pohledy některých stráží) až do sídla, které se nachází za restaurací před parkem (kam se dá dojít jak venkem, tak podzemím).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ve 2. patře si před Lee Hongovou místností vyčkejte na to, než stráž půjde na balkón skrze cílovou místnost (kde nějakou chvíli postojí) a v tu dobu se postavte za Lee Honga a strunou skončete to, čemu on říkal život (nesmíte se k němu však přiblížit zepředu příliš blízko, jinak by váš oblek prohlédl). Od mrtvoly vezměte papírek s číselným kódem trezoru (3. možné umístění sejfu), který je v té samé místnosti. Ano, uvnitř je skutečně ta samá soška, co ji máte uloupit, což znamená, že už jen stačí doběhnout do únikové oblasti a hned ta nejbližší je nečekaně v suterénu sídla.

- čtvrté možné umístění sefju se nachází ve veřejném domě v rohu jedné z místností, kam se nepozorovaně dostanete přes levý balkón prvními dveřmi vpravo po přeskočení k protějšímu zábradlí (krom toho zde naleznete také další projímadlo).

- Další možnost, jak zabít Lee Honga, nabízí odstřelovačka, která se složená v kufříku nachází ve zbrojovně suterénu restaurace. Nezapomeňte si k ní vzít také pár nábojů a ještě se převlečte za strážného (šaty najdete na zemi blízko kuchařského obleku). Takto vybaveni vyjděte ven do zahrady, kde z levého rohu (hned jak vylezete z 2. patra restaurace) zamiřte hledím na dveře v horní části sídla. Na balkón soustavně chodí stráž a pokaždé, když otevře dveře, je vidět hlava a zhruba polovina těla Lee Honga – sniperka má tlumič, takže vás při střelbě nikdo neuslyší.


Mise 12: Hunter And Hunted

Bonusová zbraň: PGM Sniper Rifle Silenced

Hotel - 3. patro
Jakmile se ocitnete ve hře, bleskurychle vyběhněte z apartmá a buď zahněte do prvních pravých dveří v protější chodbě, nebo jděte prvními levými dveřmi v pravé uličce. Okna z obou místností vedou na střechu jiné budovy, odkud přeskočte nazpět krajním oknem. Vejděte do chodby a na stěně vypněte generátorem světlo. Rozběhněte se ke speciální jednotce, ale těsně před nimi zahněte doleva, kde slezte po žebříku přímo na výtah. Otevřete si manuálně dveře od nižšího podlaží.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Hotel - 2. patro
Za rohem je policista, ke kterému potichu dojděte a injekční stříkačkou uspěte. Zavlečte ho do pokoje, před kterým stál a uvnitř ho oberte o šaty. Než místnost opustíte, seberte u postele na podlaze další injekční stříkačku a od mrtvoly pistoli s tlumičem. V policejním obleku opusťte patro schodištěm, které vede až k východu z budovy.

Ulice
Uličkami dojděte k hasičovi, kterého také uspěte - nejlepší je přejít k protější budově a kolem zátarasů se k němu zezadu připlížit. Oberte ho jak o oblek, tak o klíčky od ambulance. Tělo odvlečte do uličky, ale pro lepší pocit můžete i do nedaleké kanalizace. Nyní existují dvě různá řešení:

Obrázek zdroj: tisková zpráva

A) Vrátíte se do svého pokoje, kde seberete kufřík s odstřelovačkou a půjdete do zadního pokoje na konci chodby (nalevo od generátoru na světlo). Sniperku musíte vybalit uvnitř pokoje a poté se ve skrčeném módu proplížit na balkón. Jen malé vykouknutí za dveřmi poslouží k tomu, abyste spatřili nohy u pneumatiky dodávky, kde se krčí váš cíl. Pouhé dvě rány stačí a nikdo si ničeho nevšimne.

B) Půjdete přímo za svým cílem, odlákáte pohled dvou strážných policistů a ze zdejší uličky mu vpálíte pistolí s tlumičem kulku do hlavy.

Teď už záleží jen na vás, zda-li opustíte level po svých, nebo pohodlně v ambulanci.

Gratulujeme, právě jste dohráli Hitman: Contracts. Na závěr pro vás máme speciální dárek v podobě velkého přehledu všech standardních i bonusových zbraní, včetně jejich parametrů a vlastností - stahujte zde (1,5 MB, uvnitř archivu je GIF obrázek ve vysokém rozlišení).

Stáhněte si: Demo, Videa, Video-návod, Patch, Cheaty, TV reklamu, MP3 ukázky...

Související články: Recenze, Návod - ostatní díly, Rozhovor, Preview, Novinky



McMichal
editor: jd


 
 

Nejnovější články