Hitman: Contracts - návod 1.část
zdroj: tisková zpráva

Hitman: Contracts - návod 1.část

23. 5. 2004 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

První díl návodu na simulaci nájemného vraha obsahuje obecné tipy, přehled rozdílů v obtížnostech a řešení úvodních čtyř misí včetně doprovodných map s popiskem nebo alternativních cest ke splnění většiny úkolů.

Autor: McMichal
Publikováno: 23.května 2004


Zvětšit Předem bych vás chtěl upozornit na fakt, že návod na třetí díl Hitmana (recenze) nemůže obsahovat veškeré možnosti řešení problému každé mise, protože sepsat něco takového zkrátka není v lidských silách. Nejen, že záleží co, kde a v jakém pořadí provedete, ale daný level se při opětovném spuštění vždy malinko změní. Je tudíž pravděpodobné, že sami přijdete na další a další možnosti.

Sluší se také podotknout, že přiložené mapky k misím jsou s textem úzce propojeny a právě proto jsou textové úseky rozkouskovány nejen v závislosti na úkolech, ale také do jednotlivých podlaží (pro lepší orientaci na mapě).

Obecné tipy pro hraní

- Již od samého začátku si šetřete injekční stříkačky, protože ty jediné platí na civilisty (mrtvý civilista = žádná bonusová zbraň na konci levelu).

- Hlavním kritériem co nejlepšího hodnocení a získání bonusové zbraně je nevyvolat poplach - zabíjet jen v tichosti (chladnými zbraněmi, nebo střelnými s tlumičem) a nelikvidovat nevinné civilisty.

- Udržujte si dostatečnou vzdálenost od všech osob. Jste-li v nějakém převleku, nezastavujte se a také kolem nikoho neprobíhejte (zvláště pak při vyšší obtížnosti). Ukazatel prozrazení najdete v levém dolním rohu obrazovky – čím více červený pruh kmitá, tím větší je šance na prozrazení.

- Mrtvá nebo omráčená těla schovávejte v místech kam nikdo nechodí (např. za popelnice, ve tmavé uličce, nebo na WC). Pokud bude tělo nalezeno, ztrácí váš převlek na nenápadnosti.

- Každé dveře mají klíčovou dírku, kterou můžete bez prozrazení nahlédnout do místnosti.

- Kradmý krok ze sedavé polohy je příliš pomalý, raději používejte stejně bezpečný tichý mód, který přepnete mezerníkem.

- Pokud vás prohledávají, nesmíte u sebe mít žádnou střelnou ani bodnou zbraň. Výjimkou je injekční stříkačka a struna.

- Na každou misi je pro získání bonusové zbraně stanoven maximální počet dvou zavražděných osob (ne-civilistů), které zároveň nejsou na seznamu úkolů - platí pro všechny obtížnosti.

- Pokud byste se divili některým nepřesným názvům zbraní, nemyslete si, že pánové z IO Interactive by byli snad v tomto ohledu nevzdělaní – nejspíš jen nechtěli utrácet peníze za licenci.

Rozdíly v obtížnostech

Obtížnost
Normální
Expert
Professionál
Počet uložení
7
2
0
Mapa
vyznačeny živé bytosti a doporučená cesta
jen živé bytosti
tzv. slepá
Odolnost
vysoká
střední
nízká
Bezpečnost v převleku
vysoká
střední
nízká
Pomocné rady
v misích
ano + bohatší výbava
ano
ne + obtížnější úkoly kvůli vyššímu počtu nepřátel


Mise 1: Asylum Aftermath

Bonusová zbraň: CZ2000 Dual

Úkol:Utéct z léčebny

Suterén (laboratoř)
V první světlem zamořené místnosti seberte od mrtvoly vědce klíčky od auta. Podle mapy dojděte přes celou oblast až k výtahu (cestou si určitě vezměte několik injekčních stříkaček ze stolu). Výtahem vyjeďte do 1.patra.

Obrázek zdroj: tisková zpráva
kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu

1. patro
V kabince (označené na mapě) převlékněte svůj háv do nemocničního pyžama. Od této chvíle si vás jednotka rychlého nasazení SWAT, prozkoumávající jednotlivá patra, nebude všímat (samo sebou za předpokladu, že veškeré zbraně skryjete nebo zahodíte). U vchodu na výzvu policistů zahněte do levých dveří. V malé místnosti s točitými schody, směřujícími vzhůru, stojí váš nepříliš inteligentní klon (někdy i vícero), kterého sice nemusíte považovat za hrozbu, ale po určitém čase vytáhne zbraň a začne střílet do země, čímž vyvolá pozornost všech okolních stráží a způsobí zmatek.

2. patro
Pokud nechcete čekat, kradmým krokem následujte stráž (chodící často o patro výše) do tmavé místnosti nalevo, kde se v rohu ve stínu skryjte, dokud příslušník speciální jednotky neodejde.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Dvorek
Nyní už jen stačí vyjít na balkón, slézt po žebříku k autu a odjet s ním.

Ostatní varianty:
- Ve 2.patře můžete najít (hned nalevo od výtahu) mrtvého příslušníka SWATu. Vezměte od něj brokovnici a tělo zavlečte do vedlejší kanceláře (zde máte druhé klíče od auta, které vezměte pouze v případě, že jste na ty první zapomněli). V tomto obleku můžete na nejlehčí obtížnost projít snadno kolem barikády u vchodu. Trochu složitější to je na střední obtížnost, ale na tu nejvyšší váš převlek okamžitě prokouknou.

- Dvorek můžete stejně tak opustit hlavní branou bez vozidla, protože zde číhají dva odstřelovači za stromem. Museli byste je i ostatní v blízkém okolí odstranit, než by vám odchod byl povolen.

Speciality:
- Ve 2.patře v pravém křídle naleznete blízko u cel pacienta, kterému pokud dáte injekci, na oplátku dostanete náboje.

- Jakmile v misi 9 „The Wang Fou Incident“ ve 2.poschodí sídla prohledáte Lee Hongův stůl, najdete magnetickou přístupovou kartu. Dokončete s ní level. Vraťte se v opakovacím režimu do mise 1 a touto kartou budete moci odemknout dvě různá (mnou vyznačená) místa na mapě, kde získáte Mini Gun a Gold Desert Eagle Dual.


Mise 2: The Meat King’s Party

Bonusová zbraň: Micro Uzis

Ulice
Vyhoďte své střelné zbraně, ale hák nemusíte (platí pro všechny obtížnosti). Převlečte se za (v animaci omráčeného) řezníka a tlačítkem na straně nákladního vozu dveře uzavřete (až se řezník probudí, nebude vám na obtíž). Jděte ke vchodu do restaurace, kde po krátkém prohledání budete vpuštěni dovnitř.

Restaurace 1. patro
Jděte do kuchyně a budete vyzváni místním kuchařem, abyste odnesli kuře na talíři do 1.patra šéfovi. Na kuře použijte hák, čímž ho pod kuře ukryjete.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkol: Zabít „Masového krále“ Campbella Sturrocka

Restaurace 2. patro (jih)
Jděte tedy k jižně položeným schodům (viz mapa) a po ohledání (kdybyste neměli hák v kuřeti, nesmíte ho nyní mít v inventáři) dojděte k loži „Masového krále“ (The Meat King). Počkejte, až dámy, které ho obklopovaly, opustí místnost. Tlačítkem na stěně zacloníte skla a tlouštíka zaměstnaného jídlem párkrát hákem máchněte. Seberte prázdný talíř (to aby strážím nevzniklo případné podezření) a odkráčejte s ním do přízemí.

Úkol: Zabít advokáta Andreie Puscuse

Restaurace 1. patro
Nyní se vydejte do šatny. Tam počkejte na číšníka (červeno-černě oblečený), kterého následně tichou cestou zlikvidujte a tělo ukryjte třeba za blízkou stěnou (v lepším případě na WC, které je hned ve vedlejší místnosti). Za číšníkem čas od času chodí tanečnice - v její přítomnosti ho nechejte na pokoji. V obleku číšníka jděte pak k baru, kde vezměte opiovou dýmku a zaneste ji svému druhému cíli na zabití. Advokát je díky droze téměř neschopen pohybu, a tak nebude žádný problém ho v leže zlikvidovat (počkejte si raději, až bude v místnosti sám). Poslední úkol týkající se dcery vašeho klienta se nachází v 2.patře, kam se dostanete pomocí schodů v severní části mapy.

Úkol: Zachránit dceru klienta

Restaurace 2. patro (sever)
Po patře se toulá psychopatický řezník (Sturrockův bratr), který jakmile kohokoliv spatří, zaútočí na něj. Často ovšem chodívá do druhé místnosti přes chodbu a právě to je vaše šance - vejděte do označené místnosti, kde naleznete pověšenou mrtvolu klientovy dcery. Pro identifikaci vezměte amputovanou paži ležící na zemi a vraťte se do přízemí.

Úkol: Utéct označeným místem

Restaurace 1. patro
Teď jen stačí přes šatnu opustit restauraci a dojít zepředu k náklaďáku.

Ostatní varianty:
Další možnosti, jak zabít „Masového krále":

1) Pokud neschováte hák do kuřete, můžete si případně do vedlejší místnosti (od „Masového krále“) zajít pro nůž ležící na stolku (stráž přes koženou masku na hlavě nejspíš nevidí, protože nebude nic namítat).

2) Nejprve si vyřídit účty s advokátem, u jehož mrtvoly najdete VIP průkaz a pistol s tlumičem. Průkaz je vám platný jen v případě, že se převléknete za některého z hostů (například omdlelého, nebo snad i dokonce mrtvého muže na pohovce hned pod schody od šéfa). I tak ale budete zkontrolováni stráží.

3) Druhou možností je v 1. patře jižními schody vyjít na střechu (stráž přede dveřmi často chodí na obhlídku) a zde vylézt po žebříku na ochoz vedoucí až ke stříškám, kde po otevření okna spatříte „Masového krále“ v celé své kráse (můžete ho navštívit i osobně bez prohledání, pokud přes střechu projdete rovnou do jeho apartmá).


Mise 3: The Bjarkhov Bomb (level z dema)

Bonusová zbraň: Silverballers Silenced

Letiště (nákladní letadlo)
Poté, co stráž opustí letadlo, přijde nosič beden (určitě si ho všimnete, doslova nabízí svůj krk na uškrcení), ale protože jde o civilistu, musíte na něj použít injekční stříkačku. Nyní se dejte do budovy, kam odešel váš 1.cíl - Fuchs.

Úkol: Zabít Fabiana Fuchse

Letiště (jídelna)
Uvnitř jděte nejprve dozadu za kuchařem a promluvte si s ním. Poví vám o způsobu, jak potopit ponorku, v níž se vyrábějí bomby. V kuchyni leží také lahvička s projímadlem, kterou nalijte do hrnce s borščem a počkejte, než se dostane k Fuchsovi na stůl. Po chvíli půjde v bolestech na záchod a tam ho popravte buď pohrabáčem, až bude na míse (ten najdete hned vedle kamen), nebo při odchodu z WC strunou. Převlečte se za něj a strážný před dveřmi vás dokonce sám odvede až ke drezíně.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkol: Zabít velitele Bjarkhova

Námořní základna (dopravní loď)
Ze všeho nejdříve zamiřte k dopravní lodi. Dovnitř vejděte beze zbraně, protože na horní palubě budete ohledáni. Vstupte do velitelovy kanceláře a až se otočí ke stolku, aby si nalil vodku, zneškodněte ho buď strunou, nebo pistolí s tlumičem ležící na stole. Ještě na stolku jsou klíče od diskrétních dveří vedoucí ven alternativní cestou. V nejnižším patře podpalubí si dojděte do zbrojnice (okolo stráží jděte pomalu a s klidem) a seberte tam z poličky tři bomby (na nejvyšší obtížnost kolem nich neprojdete, proto je budete muset odlákat výbuchem - viz ostatní varianty na konci mise).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkol:Zničit výrobnu bomb

Nyní můžete jít rovnou k ponorce a položit okolo ní na vyznačených bodech (dle mapy) bomby. Ty odpalte, jakmile budete alespoň za boudou plnou vojáků, kteří se k místu neštěstí v mžiku seběhnou. Ujistěte se raději, že všichni strážní budou na dřevěném molu, protože existuje určitá možnost nezískání bonusové zbraně na konci mise, přežije-li někdo výbuch.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkol: Utéct nákladním letadlem

Letiště
Tunelem se vraťte k letadlu na začátek a uvnitř pouze jděte ke schodům.

Ostatní varianty:
- Pokud neradi uspáváte civilisty, máte také možnost z letadla vystoupit ze strany (kde se nacházejí schody) a pokračovat doprava k věži. Uvnitř naleznete žebřík do podzemí. V jediných dveřích nalevo sedí hlídač sledující televizi - toho zezadu zlikvidujte (nejlépe opět injekcí) a oberte ho o oblečení.

- tři bomby můžete krom dopravní lodě nají také v ponorce, která je ale zamořena radiací. Severozápadně od ponorky (vyznačeno na mapě) je skladiště, kde hned v první kabince napravo najdete žlutý oblek chránící před radiací. Kolem stráží u ponorky tak navíc můžete projít bez sebemenšího zakolísání ukazatele alarmu. Bomby se nacházejí v zadní části na bedně (tato varianta se vám osvědčí především na nejvyšší obtížnost).

- Pokud hrajete Hitmana na nejtěžší obtížnost, k bombám v poličkách na dopravní lodi se okolo stráží nedostanete. Proto si budete muset jít pro radiační oblek a z ponorky vzít alespoň jednu bombu. Tu připevněte na džíp stojící před dopravní lodí – to přiláká hlídku, která zevlovala v místnosti před bombami.

- Do dopravní lodi se můžete dostat ještě také v obleku s baretovou čapkou (kterou nosí stráže u ponorky). A protože ponorka po výbuchu všechny okolo zabije, není velký problém si jeden oblek ukořistit.


Mise 4: Beldingford Manor

Bonusová zbraň:Magnum 500 Dual

Park
První dvojici strážných (stojící opodál zříceného vchodu) nelikvidujte v případě, že chcete na konci levelu získat bonusovou zbraň. Všichni strážní venku se dají bez větších komplikací obejít z pravé strany (v případě vizuálního kontaktu se kryjte za okolním křovím) až k bludišti ze živého plotu. Na vyznačeném místě v bludišti pak otevřete vchod přímo pod sebou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Sklepení
Propadnete se tak přímo do sklepa, kde na konci chodby občas prochází osamocená kontrola. Tu umlčte a převlékněte se za ni. S tímto vhodným oblekem lze z vinného sklepa vyjít schody přímo do rozlehlého sídla.

Sídlo (1. patro)
Nejprve ze všeho jděte do kotelny, kde vypněte kamna a hned poté bleskově upalujte prvními dveřmi vpravo ven. Tam napravo použijte přistavěný žebřík ke stříšce, ze které pronikněte otevřeným oknem přímo do pokoje.

Úkol: Zabít lorda Winstona Beldingforda

Sídlo (2. patro)
Z poličky seberte lahvičku jedu a projděte skrz koupelnu k zrcadlu, které je průchozí (pokud nebudete dostatečně rychlí, služka se do koupelny vrátí a vy jí budete muset znovu vypnout ohřívač vody). Na konci tajné uličky nejprve klíčovou dírkou prozkoumejte, zda je vzduch čistý a vlezte do ložnice, kde chodívá váš cíl spát. Jakmile ulehne, zaduste ho buď polštářem na posteli, nebo mu nalijte jed do mléka (vždy před spaním se ho napije). Vyjděte z pokoje dvojitými dveřmi a pokud nemáte nejlehčí obtížnost, napravo v knihovně odkryjte tajný vchod vedoucí kamsi nahoru.

Obrázek zdroj: tisková zpráva
kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu

Sídlo (3. patro)
Zde jen projděte k dalšímu vchodu (význam této místnosti se dočtete na konci levelu v ostatních variantách). Dostanete se na točité schodiště, po kterém sejděte až úplně dolů, co to jen jde.

Úkol: Zabít Alistaira Beldingforda

Sídlo (1. patro)
Nyní se nacházíte nedaleko od 2. cíle, ale zatím mějte trpělivost. Pouze projděte skrze místnost s opilci k protějším schodům vedoucím do sklepa.

Sklepení
Zde už jste sice jednou byli, ale ne přímo v této části, kde číšník dolévá whisky pro své pány. Použijte jednoduše jed na sud s alkoholem a opusťte budovu. Po čase si číšník skutečně přijde dolít a nevědomky v zápětí svému ubohému šlechtici podá jed – jak zákeřně geniální.

Úkol: Zachránit Gilese Northcotta

Stáje
Jakmile vyjdete (pokud možno) hlavními dveřmi ze sídla, vydejte se ke stáji a to přesněji k její zadní části. Zde přepínačem vypněte elektřinu, čímž docílíte odpojení televize strážím, kteří následně opustí místnost (po přepnutí je nejvýhodnější vběhnout dovnitř a schovat se napravo za senem, alespoň dokud neprojdou). V následující chodbě jsou dvoje postranní dveře. V prvních naleznete vedle stolku s televizí pověšené klíče. Ve druhých je zase konev, kterou použijte na rozvod vody (připomíná trochu malý zahradní bazén), čímž otrávíte veškeré koně. To ovšem není jen tak neopodstatněná vražda. Až teď totiž půjdete do části s koňmi vysvobodit uneseného muže, koně se nevyplaší a nepřilákají tak nevyžádanou přítomnost stráží.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkol: Utéct z Beldingfordu

Protože je Giles atletické postavy, bez problému se bez vaší pomoci dostane do únikové oblasti se člunem a vy ho následujte.

Ostatní varianty:
- V 1. patře sídla se můžete převléci za číšníka a podat jed své oběti v křesle sami, ale protože je číšník brán jako civilista, nedostali byste na konci levelu bonusovou zbraň (pokud byste na něj nepoužili injekci).

- Stejně tak nebudete obdařeni bonusem v případě, že vezmete různě povalující se kanystr benzínu a hodíte ho do krbu ze 3. patra. Výbuch surově zabije hned několik lidí dole.

Pokračování příště...


Stáhněte si: Demo, Videa, Patch, Cheaty, TV reklamu, Screenshoty, MP3 ukázky...

Související články: Recenze, Rozhovor, Preview, Novinky



McMichal
editor: jd


 
 

Nejnovější články