Autor: Félie Publikováno: 30.října 2001 |
![]() Takže mě docela mrzí, že vás, mlsné kocoury, kteří jste si už řádně vyčistili monitor, abyste dobře viděli a nic vám neuniklo, zřejmě hodně zklamu. Žádné erotické, postelové a už vůbec ne porno scény v této hře opravdu nenajdete. Samozřejmě nějaké to svádění a bušení srdíček, ruměnec na tvářích počestných Benátčanek a něhou zvlhlý zrak Giacomův autoři vynechat nemohli. Ale pokud se jedná o žánr této hry, je to skutečně akční adventura, kde si užijete spíše šermířských soubojů než láskyplných objetí. Ale pojďme k první části návodu: Tipy na úvod ![]() Teď nebo kdykoliv během hry zamiř ke Karnevalu (Carnival Booths) a zahraj si tam Poker, kolo štěstí, uhodni číslo, nech si vyložit osud (u všech dostaneš nápovědy pro další hádanky!), vyměň si barvy svých šatů atd. Pokud přijdeš o všechny peníze, hledej v zákoutích Benátek peníze ležící volně na zemi. Kdykoliv něco najdeš běž a prosázej to, abys získal více peněz. Můžeš si taky zahrát na Venetian Games. Je doporučeno si trošku zatrénovat před finále v těchto hrách! U úředníka Běž k nejbližší Gondole (taxík). Taxíka voláš tak, že se postavíš před cedulí, zmáčkneš SPACE a taxík je hned u tebe. Vydej se ke stanici Banca. Počkej ve frontě a požádej úředníka o vyplacení šeku, který ti dala Isabella. Pokud se rozpovídáš s panem úředníkem, staneš se svědkem krádeže. Udělej přesně to, co ti úředník řekne a uhni doleva, vezmi kuši, ale hlavně nestřílej! Jenom počkej, až se situace sama uklidní. ![]() Po tréninku si vezmi taxi ke stanici Teatro Grimani, ale můžeš tam taky dojít pěšky stejně jako kamkoliv po Benátkách. Odsuď běž směrem ke kameře a poté rovně k Ponte Rialto. Hned pod mostem zaboč doprava a zamiř k Margerites Fencing Guards (červený voják střežící vchod). Vymasakruj (kordem) Marca Albergona (to je ten chlápek, cos ho urazil v Cafe Florian). Poté se kdykoliv můžeš vrátit a otestovat své šermířské schopnosti s dalšími zájemci. Návrat ukradené láhve kadeřníkovi ![]() No a teď jsi zamčen v tajné laboratoři. Běž doleva ke skleněným válcům a otoč je tak, aby symboly zvěrokruhu vlevo nahoře byl kozoroh a vpravo dole ryby. Dojdi ke konci pokoje a vypni ten randál z gramofonu. Otoč se ke knihovně vpravo (za svíčkou) a otevři ji. Popovídej si s Nephrimilem, vezmi si láhev Vitriolu a podívej se na mapu radiace. Zamiř k páce vedle dveří a táhni za ní, aby se otevřely dveře. Vrať láhev Barberovi - tedy kadeřníkovi - najdi nejbližšího taxíka a zpět ke Cafe Florian, kde si vyzvedni pozvánku na ples do Palazzo Grimani. Sůl pro malíře ![]() Vezmi kliku z vlajkového stožáru a směřuj své kroky ke vchodovým dveřím. Zmáčkni SPACE klávesu, aby ses dostal k hádance. Odstraň vrchní kryt ze zámku a použij kliku na dolní část. S klikou otáčej potichu doleva, abys nevzbudil strážného. To samé udělej po odstranění krytu se samotným zámkem akorát otáčej pomalu doprava. Vstup dovnitř. Dojdi k dřevěné podlaze a klikni na SPACE klávesu v okamžiku skřípnutí. Uvidíš klíč na stole. Rychle běž ven z budovy. Běž doleva k transportní budově. Uvidíš břečťan, který se táhne nahoru po stěně, vylez po něm. Vstup dovnitř a hned vlevo najdeš další dveře do konferenčního sálu. Otevři je a uvnitř seber rybářský prut ze stěny. Běž zpátky k Salt Guildu a podívej se přes trhlinu v dřevěné podlaze. Použij prut a vytáhni klíč - dej pozor, ať tě nezahlédne ten šedovlasý chlap! Klíčem otevři bednu u dveří a vezmi sůl malířovi. Na plese ![]() Nahoře v prvním patře narazíš na sluhu, se kterým si popovídáš a poprosíš ho o oheň a pití. Zamiř ke zvukovému přístroji na druhé straně plesového sálu a promluv na operátora. Poté se vrať k prvnímu přístroji a vezmi si válec. Otevři komoru a nádrž. Z inventáře použij válec na uzavření komory, alkohol nalij do nádrže a oheň použij na příslušné místo. Zmáčkni směrovací tlačítko a poté Play tlačítko. Zanech hádanku aběž nahoru do prvního patra. Popovídej si se slečnou v modrém na zahradě (chce šaty). Souboj s Gaetanem Zpět ke Gondole a vyber stanici Teatro Grimani. Tam vlevo vyšplhej po žebříku. Obejdi balkón a pokračuj k nejbližším dveřím po pravé straně. Vstup dovnitř budovy. Napravo od lodžií najdeš ředitelovu kancelář. Na konci pokoje otevři komůrku a potom pokladnu s kódem 0412. Prohlédni si všechny galerie u další lodžie a najdi komůrku na konci haly. Venku zamiř ke Gondole a klikni na akční tlačítko na myši. Ukazovátko zatáhni na pozici II. Zpět do plesového sálu a nahoru po schodech. ![]() V další části návodu, který bude popisovat druhou část hry a vyjde u nás na webu příští týden, nás čeká mimojiné cesta do šatny unesené slečny Lucrezie a možná se dočkáte i nějaké to erotiky ;) |
Félie připravil: jd |