Casanova - návod 1.část
zdroj: tisková zpráva

Casanova - návod 1.část

30. 10. 2001 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Žádné postelové nebo erotické scény sice v této akční adventuře nenajdete, ale přesto se Vám může hodit pomoc, jak získat v kůži sukničkáře Casanovy srdce sličných Benátčanek.

Autor: Félie
Publikováno: 30.října 2001

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Průměrně vzdělaný Evropan by pod názvem Casanova (recenze) očekával mírně, ale raději více lechtivou hru, kde se budou spíše dobývat ženská srdce a ložnice. Zvláště pak my Češi, kteří můžeme být snad i svým způsobem hrdí na to, že tento italský sukničkář a známý prostopášník, strávil posledních 13 let svého života v Čechách jako knihovník Valdštejnů na zámku Duchcov, kde na stará kolena proháněl faldy mladých komorných, bychom mohli očekávat spíše hru typu Erotica Island.

Takže mě docela mrzí, že vás, mlsné kocoury, kteří jste si už řádně vyčistili monitor, abyste dobře viděli a nic vám neuniklo, zřejmě hodně zklamu. Žádné erotické, postelové a už vůbec ne porno scény v této hře opravdu nenajdete. Samozřejmě nějaké to svádění a bušení srdíček, ruměnec na tvářích počestných Benátčanek a něhou zvlhlý zrak Giacomův autoři vynechat nemohli. Ale pokud se jedná o žánr této hry, je to skutečně akční adventura, kde si užijete spíše šermířských soubojů než láskyplných objetí. Ale pojďme k první části návodu:

 Tipy na úvod
Obrázek zdroj: tisková zpráva Hned na začátku běž ke Gondoliérovi a řekni mu, ať tě vezme k pizzeri San Marco. Jak se tam dostaneš, tak se vydej ke Cafe Florian. Tam si promluv s Isabellou Grimani. Po diskuzi v Cafe Florian se přesuneš ven, kde ti Isabella poví tajné heslo do šermířské školy - Master Tybald fencing school.

Teď nebo kdykoliv během hry zamiř ke Karnevalu (Carnival Booths) a zahraj si tam Poker, kolo štěstí, uhodni číslo, nech si vyložit osud (u všech dostaneš nápovědy pro další hádanky!), vyměň si barvy svých šatů atd. Pokud přijdeš o všechny peníze, hledej v zákoutích Benátek peníze ležící volně na zemi. Kdykoliv něco najdeš běž a prosázej to, abys získal více peněz. Můžeš si taky zahrát na Venetian Games. Je doporučeno si trošku zatrénovat před finále v těchto hrách!

 U úředníka
Běž k nejbližší Gondole (taxík). Taxíka voláš tak, že se postavíš před cedulí, zmáčkneš SPACE a taxík je hned u tebe. Vydej se ke stanici Banca. Počkej ve frontě a požádej úředníka o vyplacení šeku, který ti dala Isabella. Pokud se rozpovídáš s panem úředníkem, staneš se svědkem krádeže. Udělej přesně to, co ti úředník řekne a uhni doleva, vezmi kuši, ale hlavně nestřílej! Jenom počkej, až se situace sama uklidní.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Vrať se k taxíku a zamiř do stanice Campo San Bartolomeo. Až tam budeš, běž doprava (z pohledu scénky, nikoliv Casanovy) a proběhni pasáží. Na druhé straně běž doprava a dále přes první most doprava. Tam potkáš slečnu, kterou můžeš zkusit svést a získat pár bodů k dobru (trošku to potrvá, než se zaběhneš a párkrát tě pošlou k čertu). Zamiř k červenobílé vlajce, najdi vchodové dveře a otevři je pomocí SPACE baru. Dojdi k úředníkovi a řekni mu heslo, které jsi dostal v Cafe Florian. Teď běž ke dveřím pod dvěma lvy a zmáčkni SPACE pro otevření. Postav se ke křížku na zemi před Tybaldem a zmáčkni opět SPACE, abys začal trénovat! Poslouchej strýčka Tybalda a dělej to, co ti řekne.

Po tréninku si vezmi taxi ke stanici Teatro Grimani, ale můžeš tam taky dojít pěšky stejně jako kamkoliv po Benátkách. Odsuď běž směrem ke kameře a poté rovně k Ponte Rialto. Hned pod mostem zaboč doprava a zamiř k Margerites Fencing Guards (červený voják střežící vchod). Vymasakruj (kordem) Marca Albergona (to je ten chlápek, cos ho urazil v Cafe Florian). Poté se kdykoliv můžeš vrátit a otestovat své šermířské schopnosti s dalšími zájemci.

 Návrat ukradené láhve kadeřníkovi
Obrázek zdroj: tisková zpráva Vrať se do Teatro Grimani a zamiř ke Campo Della Fava. Kdykoliv během hry mohou nastat nepříjemné situace v podobě pokusů tě okrást o peníze a o život. V Campo Della Fava běž doprava přes most přes úzkou chodbičku a poté doleva. Na rohu najdeš kadeřnictví (Barber Shop), kde můžeš získat uzdravení po únavných bojích s nepřáteli (samozřejmě ne zadarmo). Běž dovnitř. Promluv si s majitelem, opět nastane krádež. Teď musíš dostat zpět to, co ten zloděj ukradl (láhev Vitriolu). Jednoduše vyslechni kolem chodící (nebo spíše stojící) a bojuj se zlodějem. Dáš mu nakládačku a on se vydá opět na útěk. Pronásleduj ho až k trojposchoďovému mostu. Běž přes něj a poté doleva. Pod mostem zkus otevřít dveře a zamiř na konec mola. Stiskni SPACE bar a dostaneš se k hádance (puzzle), kde klikneš na kliku. Dveře se otevřou. Šup dovnitř.

No a teď jsi zamčen v tajné laboratoři. Běž doleva ke skleněným válcům a otoč je tak, aby symboly zvěrokruhu vlevo nahoře byl kozoroh a vpravo dole ryby. Dojdi ke konci pokoje a vypni ten randál z gramofonu. Otoč se ke knihovně vpravo (za svíčkou) a otevři ji. Popovídej si s Nephrimilem, vezmi si láhev Vitriolu a podívej se na mapu radiace. Zamiř k páce vedle dveří a táhni za ní, aby se otevřely dveře. Vrať láhev Barberovi - tedy kadeřníkovi - najdi nejbližšího taxíka a zpět ke Cafe Florian, kde si vyzvedni pozvánku na ples do Palazzo Grimani.

 Sůl pro malíře
Obrázek zdroj: tisková zpráva Vezmi Gondolu (taxíka) a zamiř k Palazzo Grimani. Ukaž pozvánku a zavítej dovnitř. Běž napravo od schodiště, kde zahlédneš slečnu prohlížející si obraz. Popovídej si s ní, dokud ti neřekne, že si přeje býti namalovaná stejným malířem, co nakreslil ten obraz, který zrovna obdivuje. Vystup z paláce a venku vyhledej šíleného chlápka. Promluv si s ním a poté si vem Gondolu k Basilice San Marca. Zamiř směrem k přístavišti a po cestě vpravo zahlédneš oblouk s lešením, kde bude stát vyhledávaný malíř. Promluv si s ním. Zpět ke Gondole a posléze k Emporio sei Sali. Ve velké oranžové budově můžeš obdržet tipy ohledně toho, jak obstarat sůl malířovi. Běž doleva přes most a poté hned krajně doleva k rohu budovy Emporio dei Sali.

Vezmi kliku z vlajkového stožáru a směřuj své kroky ke vchodovým dveřím. Zmáčkni SPACE klávesu, aby ses dostal k hádance. Odstraň vrchní kryt ze zámku a použij kliku na dolní část. S klikou otáčej potichu doleva, abys nevzbudil strážného. To samé udělej po odstranění krytu se samotným zámkem akorát otáčej pomalu doprava. Vstup dovnitř. Dojdi k dřevěné podlaze a klikni na SPACE klávesu v okamžiku skřípnutí. Uvidíš klíč na stole. Rychle běž ven z budovy. Běž doleva k transportní budově. Uvidíš břečťan, který se táhne nahoru po stěně, vylez po něm. Vstup dovnitř a hned vlevo najdeš další dveře do konferenčního sálu. Otevři je a uvnitř seber rybářský prut ze stěny. Běž zpátky k Salt Guildu a podívej se přes trhlinu v dřevěné podlaze. Použij prut a vytáhni klíč - dej pozor, ať tě nezahlédne ten šedovlasý chlap! Klíčem otevři bednu u dveří a vezmi sůl malířovi.

 Na plese
Obrázek zdroj: tisková zpráva Vrať se na ples do paláce. V paláci si popovídej se slečnou, co si přála býti namalovaná. Pokus se dostat přes schodiště nahoru. Geatano Grimani akorát dorazil, spustí se aut. dialog. Běž nahoru po schodišti do prvního patra, otevři třetí dveře, kde zahlédneš Gaetana, který se s tebou pustí do slovní přestřelky. Poté se vrať zpět do sálu a promluv si se slečnou Lucerzia sedící v rohu vedle schodiště. Vrať se hned do pokoje, kde jsi potkal Gaetana, který teď bude prázdný. Najdeš tam interaktivní předmět ve vzdáleném rohu místnosti (zvukový nástroj). Jenom si ho prohlédni a běž ven.

Nahoře v prvním patře narazíš na sluhu, se kterým si popovídáš a poprosíš ho o oheň a pití. Zamiř ke zvukovému přístroji na druhé straně plesového sálu a promluv na operátora. Poté se vrať k prvnímu přístroji a vezmi si válec. Otevři komoru a nádrž. Z inventáře použij válec na uzavření komory, alkohol nalij do nádrže a oheň použij na příslušné místo. Zmáčkni směrovací tlačítko a poté Play tlačítko. Zanech hádanku aběž nahoru do prvního patra. Popovídej si se slečnou v modrém na zahradě (chce šaty).

 Souboj s Gaetanem
Zpět ke Gondole a vyber stanici Teatro Grimani. Tam vlevo vyšplhej po žebříku. Obejdi balkón a pokračuj k nejbližším dveřím po pravé straně. Vstup dovnitř budovy. Napravo od lodžií najdeš ředitelovu kancelář. Na konci pokoje otevři komůrku a potom pokladnu s kódem 0412. Prohlédni si všechny galerie u další lodžie a najdi komůrku na konci haly. Venku zamiř ke Gondole a klikni na akční tlačítko na myši. Ukazovátko zatáhni na pozici II. Zpět do plesového sálu a nahoru po schodech.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Na střeše přeskoč na protější budovu. Jdi rovně, potkáš Isabellu a následuj ji. Vyšplhej po žebříku. Opět za Isabellou. Opatrně jdi po pravé strany střechy a seskoč na zemi pod ní. Vyhledej pozice pro optimální skoky. Přeskoč plachtoviny. Naskoč na kulaté schodiště. Nahoře běž mezi budovami a pokus se najít žebřík. Plesový sál, Gaetano je vytočený. Po prvním zápase se vyhni flaškám. V posledním kole (na zahradě) jen donuť Geataneho k ústupu. Duke Grimani tě pozve do své kanceláře a odhalí ti některá fakta ohledně situace v Benátkách. Po diskuzi běž ven z paláce a promluv si opět se šíleným chlápkem. Vezmi Gondolu a zamiř k Teatro Grimani. Vstup dovnitř.

V další části návodu, který bude popisovat druhou část hry a vyjde u nás na webu příští týden, nás čeká mimojiné cesta do šatny unesené slečny Lucrezie a možná se dočkáte i nějaké to erotiky ;)
 
Félie
připravil: jd


 
 
Smarty.cz

Nejnovější články