Zvýšení výkonu se mělo podle informací uvedených v Release Notesu AMD objevit hlavně v režimu CrossFire ve vysokých rozlišeních jako 1920x1280 (true HD), s nastaveným pokročilým antialiasingem a specifických hrách, jako je Call of Duty 2. Konkrétně až o 12,5 procenta. Jako již tradičně, analýzu výkonu dali dohromady na TweakTown a podívali se těmto tvrzením na zoubek. Navíc chtěli zjistit, jestli se třeba neobjeví nějaký nárůst výkonu i na low-endových a mainstreamových kartách AMD, jako je RADEON X1300 XT a X1650 PRO a které že ovladače jsou vůbec v současné době nejrychlejší. Výsledky jsou následující.

V 3D Marku 2005 a 3D Marku 2006 se žádné znatelné zvýšení výkonu neobjevilo, rozdíly mezi CATALYST 6.10 a CATALYST 6.11 jsou skutečně malé, na hranici chyby měření. V Half-Life 2 se objevil přírůstek v testu 1600x1200 bez zapnutých HDR barev na starším RADEONu X850, všechny ostatní karty jsou tak nastejno, RADEON X1950 XTX si dokonce v 1024x768 s novými ovladači pohoršil a stejně tak si pohoršil ve stejném rozlišení v Prey o 16,6 fps. Ne jinak, byť s minoritními rozdíly, tomu bylo na X850, X1300 XT a X1650 PRO, takže pokud hrajete Prey, CATALYST 6.11 raději neberte. V dokumentaci k nim totiž není ani zmínka o nějakých opravách týkajících se Prey, takže zdá se není důvod, proč je instalovat. F.E.A.R. byl v testu nahrazen hrou Company of Heroes, protože ukazuje min, avg i max fps, ale co se týká výsledků, opět jen minimální změny. Tu nahoru, tu dolů, stejně tak s antialiasingem nebo bez. Takže suma sumárum, z testu vyplývá, že se žádné zázraky nekonají. Není se čím stresovat, upgrade provedený za účelem zvýšení výkonu není nutný ani opodstatněný.