O tu se však nezasloužila jenom bezproblémovými ovladači nebo výkonnými grafickými kartami, ale také kvalitním marketingem. Marketingem dokonce tak dobrým, že ho mnozí řadí k absolutní světové špičce. V této oblasti stále platí ono okřídlené "napřed Microsoft, potom nVidia, pak dlouho nikdo a teprve potom všichni ostatní". Jakkoliv se vám to může zdát nepravděpodobné, prodejní výsledky obou jmenovaných firem a jejich podíly na trhu hovoří sami za sebe. Microsoft v podstatě nemá konkurenci a nVidia, ačkoliv skoro rok neměla nejvýkonnější kartu na trhu, svůj tržní podíl ještě navýšila. Co dodat.
zdroj:
tisková zpráva
Pokud si dobře pamatujete, tak čekání na GeForce FX nám marketingové oddělení nVidie zpříjemňovalo projektem "Are you ready?" a po uvedení horké novinky GeForce FX 5900 Ultra (info) už je tu neméně zajímavý projekt s názvem nZone. Jde o internetové stránky, které jsou určené pro hráče, fanoušky nVidie a opravdové zájemce o 3D. Prozatím obsahuje tyto sekce:
- Cinema (v přípravě)
- Classroom (vzdělávací materiály, informace ze zákulisí)
- Community (pravděpodobně diskusní fóra)
- Download (dema, videa, screensavery, wallpapery)
- Gaming (informace o hrách jako Doom III, S.T.A.L.K.E.R. a Abducted)
- Hardware (detaily a ovladače pro poslední grafické karty GF FX, zahrnující verze 5200, 5600, a 5900)