NVIDIA mění marketingovou strategii
zdroj: tisková zpráva

NVIDIA mění marketingovou strategii

24. 12. 2004 10:10 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Nedávno provedená vědecká studie potvrdila, že moderní muži se zajímají především o hry, ženy a jídlo.

Marketingové oddělení NVIDIE se nad těmito skutečnostmi dlouho zamýšlelo a nakonec přišlo s nápadem, jak toho efektivně využít. Nové zákazníky hodlá přilákat pomocí takzvaných "SLI balíčků". V každém bude kromě GeForce karty přibalen obrázek spoře oděné virtuální děvy a nějaká sladká pochutina.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Podle neoficiálních informací se u low-endových modelů v zájmu zachování nízké ceny objeví pepermintový bonbón + momentka Dawn v nízkém rozlišení (pravděpodobně focená z velké dálky a zezadu). U high-endových modelů v ceně okolo 499 USD se ale zákazníci mohou těšit na plakát Nalu v nadživotní velikosti s holografickým efektem. Samotný vnitřek krabice bude určen ke konzumaci a bude ho tvořit sladké perníkové těsto ve tvaru důležitých komponent PC (viz foto). Představitelé NVIDIE jsou si jisti úspěchem. Název napovídá, že se z toho všichni uSLIntají :)
zdroj: JPP

cappy

Nejnovější články