Jaké jsou výsledky? Jak moc NVIDIA v marketingových prohlášeních mlžila? A do jaké míry SLI skutečně funguje? Nebudu chodit kolem horké kaše. Zdá se, že NVIDIA nelhala. Podle zmíněného testu se SLI jeví jako skutečné high-endové řešení pro ty nejnáročnější hráče. Navíc to je řešení, které funguje. Jeho účinnost se ale v různých hrách mění. A to hlavně v takových, u nichž je nárůst výkonu grafických karet limitován možnostmi procesoru. O výkonech SLI asi nejvěrohodněji vypovídá následující graf zachycující výsledky z DOOM III:

Na Anandtechu k němu dodávají, že v rozlišení 1024x768 podávaly dvě GeForce 6800 GT zapojené do SLI o 46 procent větší výkon, než jedna GF 6800 GT. U dvou GeForce 6600 GT to bylo ještě lepší - ve SLI ve stejném rozlišení podávaly výkon o 72 procent větší, což je výborné. Autoři tvrdí, že tento rozdíl může být způsoben například tím, že 6600 má oproti 6800 nižší výpočetní sílu a čím je hra náročnější, tím se pomoc druhého jádra více vyplatí. Těžkou soudit, i když by to dávalo logiku. O SLI máme prozatím tak málo poznatků, že je na nějaké definitivní závěry brzo. Pozoruhodné ale je, že v 1024x768 dosáhla GF 6600 GT ve SLI téměř na chlup stejného výkonu jako 1x 6800 GT.
Ve vyšších rozlišeních v DOOM III se situace opakovala a jak se vykreslovaná scéna zvětšovala, zvětšoval se i nárůst výkonu u karet propojených do SLI. Konkrétně v rozlišení 1600x1200, s nastavenou vysokou kvalitou obrazu a 4-násobným antialiasingem, byl nárůst výkonu 75,3% u 2x GF 6600 GT a 85% u 2x 6800 GT. To ovšem není vše. Rekordní nárůst výkonu zaznamenaly dvě GF 6800 GT SLI ve hře Far Cry ve verzi 1.1. Jednalo se o 105,9 procentní nárůst výkonu oproti 1x GF 6800 GT (v 1600x1200, na vysoké detaily a se zapnutým 4xAA, 51 fps vs. 105 fps). Nepopírám, že vidět Far Cry absolutně plynule v 1600x1200 se zapnutým 4-násobným antialiasingem, může být docela zážitek. A je nasnadě, že SLI snese i daleko náročnější nastavení, než "jenom" 4xAA. Více informací se dočtete na Anandtechu.