Máte námět či připomínku? Napište nám
Neviditelný drak v 3DMarku 2001SE
zdroj: Archiv
Hardware

Neviditelný drak v 3DMarku 2001SE

19. 5. 2003 17:17 | autor: Redakce Games.cz |

Zdá se, že nVidia v nových ovladačích 44.03 zoptimalizovala vše, co se dalo.

news zdroj: Archiv To ostatně dokládá i obrázek z benchmarkovacího programu 3DMark 2001SE pořízený z výstupu grafické karty GeForce FX 5600. Je na něm vidět amazonka, která cestuje obkročmo vzduchem na "neviditelném" drakovi. Konkrétní nastavení grafické karty bylo se 4-násobným antialiasingem a 8-násobným anizotropním filtrováním. Velmi nemilé je to, že se tato chyba vyskytuje (podle dosavadních zjištění) jen na některých grafických kartách s čipy nVidia - zatímco na jiných, stejného druhu, nikoliv. Postihovat by měla jak všechny GeForce FX, tak také všechny GeForce 4 Ti, ale není tomu tak. Ani my jsme při našem testu žádné anomálie nepozorovali. Scéna Draghotic, ze které je screenshot, přitom využívá jako jediná v 3DMarku "Vertex shader morphing" v kombinaci s dynamickým stínováním. Proto je na snadě otázka, jestli chyba není i někde jinde, ne pouze v ovladačích.

zdroj: 3DChips

cappy

Nejnovější články