Wrapper obecně dovoluje spouštět části kódu, které nejsou vzájemně kompatibilní. Pokud by něco takového skutečně existovalo, znamenalo by to, že není nutné pořizovat nový operační systém Windows Vista pro hraní budoucích DX10 her. Stačilo by si ponechat Windows XP (a snad jakýkoli jiný OS). Devatenáctiletý programátor z Kalifornie, který za vším stojí, deklaruje, že chce onen wrapper prodávat za 50 dolarů/kus. To je zhruba 1100 Kč a tím pádem by asi mohlo být výhodnější pořídit rovnou Windows Vista :) Více na jeho stránce, kde nabízí preview-verzi wrapperu ke stažení.
Ale když už jsme u toho DirectX 10. Na PCGames se objevila velká galerie vlajkových DirectX 10 titulů (Lost Planet, World in Conflict, Crysis aj.) a také srovnávacích obrázků té samé scény s DX9. Názorně tak dokumentuje odlišnosti renderování 3D scén v DirectX 9 a v DirectX 10 - na chystané ponorkové simulaci PT Boats: Knights of the Sea či srovnání džungle z MMORPG Age of Conan:




DirectX 10 nabízí hlavně zkvalitnění jednotlivých dílčích efektů a v oné galerii je to konkrétně dokumentováno na pokročilejších měkkých částicových efektech, pokročilejší průhlednosti vody, lepším pojetí světla, světelných efektů, odrazech a barevném rozptylu - například slunce na hladině moře.