- |
zdroj:
tisková zpráva
Když se NVIDIA rozhodla zavést nové značení svých grafických karet GeForce G/GT/GTS/GTX 2xx, mnoho uživatelů tento krok příliš nepřivítalo. My osobně také nebyli nadšeni, ale vlastně proč ne, když to celou nabídku GeForce zpřehlední. Lidem v NVIDII se však značení prý stále zdá příliš komplikované a pravděpodobně tak dojde k další vlně změny jmen. Konkrétně se mají z názvu vytratit písmena G/GT/GTS/GTX a zbude pouze číselné označení. Nebude to však úplně tak jednoduché, protože karty založené na jádru G92(b) zároveň ještě změní i svůj číselný název o 100. Z GeForce GTS 250 se tak stane GeForce 150 a podobně. No nevím jak vy, ale mně osobně už přijde cyklus GeForce 8800 GT - 9800 GT - GTS 240 - 140 tak trochu šílený a nejsem si jist, kolik zákazníků se v tomto guláši vyzná.
|
- |
A u NVIDIE ještě zůstaneme. Společnost totiž překvapivě plánuje vydat vlastní čipset procesory Intel Core i3/i5/i7 na patici LGA1156. Pochopitelně to nebude highendový čipset, protože hlavní tahák v podobě SLI už NVIDIA licencovala čipsetu P55 od Intelu, ale nový čipset s kódovým označením MCP99 míří do lowendu. Tam má bodovat svoji integrovanou GeForce 210M s 16 unifikovanými shadery, která sice nenabídne žádný extra výkon pro hraní her, ale zase bez problémů zvládne akceleraci HD videa a čipset se proto hodí do levných a nenáročných HTPC. První desky s novým čipsetem by se měly dostat na trh v prvním kvartálu příštího roku.
zdroj:
tisková zpráva
|
- |
O tom, že první generace herní konzole Xbox 360 od Microsoftu nebyla bezproblémová, se už přesvědčilo mnoho uživatelů včetně mnoha z vás. Nedávný průzkum magazínu Game Informer vám však nejspíš vyrazí dech. Průzkumu se totiž zúčastnil nezanedbatelný vzorek pěti tisíc uživatelů a 55% z nich uvedlo, že vlastnilo alespoň jeden vadný Xbox 360! V poslední době je už situace poměrně klidná, ale možná si i vy pamatujete na dobu po uvedení herní konzole, kdy uživatelé reklamovali téměř každý kousek, protože se jim objevoval onen nepopulární "red ring od death". Microsoft v reakci na to musel globálně zvýšit záruku všem Xboxům ze dvou na tři roky a rychle uvedl nové verze s čipy vyrobenými menším výrobním procesem, které méně hřejí. Mimochodem celá legrace s reklamovanými Xboxy už Microsoft přišla na více jak miliardu amerických dolarů… |