zavřít

Benchmarky ze Splinter Cell: Chaos Theory

- Hardware autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

Splinter Cell: Chaos Theory je jedna z mála současných her, která dává příležitost využít nové technologie dostupné v poslední generaci grafických karet NVIDIA - včetně Shader Modelu 3.0, HDR, High Quality Soft Shadows, Parallax Mappingu nebo Tone Mappingu.

Na Beyond3D udělali rozbor jednotlivých nastavení s ohledem na jejich přínos, tedy jaké zlepšení po vizuální stránce přinášejí a naopak, jaké dopady mají na výkon grafické karty, kterou v tomto případě byla GeForce 6800 GT.


Grafy jsou na Beyond3D rozděleny i podle rozlišení, takže je krásně vidět, jak roste náročnost od 640x480 až po 1600x1200 a u kterých efektů jsou rozdíly ve výkonu zanedbatelné a u kterých nikoliv. Na grafu výše je potom celkový dopad na výkon - tedy co se stane s počtem snímků za sekundu, když se zapnou všechny dostupné grafické efekty, přičemž vodorovná osa reprezentuje zvyšující se rozlišení od 640x480 po 1600x1200, svislá potom FillRate v Megapixelech za vteřinu. Skripty pro benchmarkování si tam také můžete stáhnout. Ještě připomenu, že testovací konfigurace zahrnovala procesor Athlon 64 3800+.
zdroj: Beyond3D

cappy

Novinky na CZC.CZ

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.