Hlavně pro hráče ne. Horší ale je, že na nich nefunguje "Chuck" patch (pojmenovaný po programátorovi ATI), který v The Elder Scrolls IV: Oblivion zapínal High Dynamic Range barvy (HDR) v kombinaci s vyhlazováním hran (antialiasingem). Takže majitelé této RPG na 6.7 patrně nepřejdou a zůstanou u verze 6.6, která jim bude muset ještě hodně dlouho vydržet. Stejný patch, který má být kompatibilní i s novějšími verzemi CATALYSTů, bude oficiálně uveden až na konci roku, přesněji v prosinci 2006. A to už budou k dispozici CATALYST 6.12.
Jak jsem zběžně koukal na testík na TweakTown a na jimi provedenou analýzu, tak prakticky není žádná grafická karta, žádný typ, kterému by vyloženě nové CATALYSTy 6.7 seděly. Žádné hmatatelné zvýšení výkonu se nekoná. Snad jedině RADEON X1300 a jeho výsledky by se daly považovat za zlepšení, ale v celkovém součtu se přírůstky spíše ztrácejí nebo se dají považovat za tolerovatelnou nepřesnost měření. Pravda je, že v analýze nejsou zahrnuty podorobnější testy her při antialiasingu a anizotropním filtrování, na jehož odladění klade ATI tradičně větší důraz, a stejně tak chybí spousta dalších her, které běží na méně rozšířených enginech. Takže pokud má někdo nějaké lepší informace, ví o nějaké hře, které CATALYST 6.7 prospívají, může se s poznatky podělit s ostatními ve fóru. Díky.