Ale mít do SLI zapojené dvě karty, když jsou na každé dva čipy? To už je něco. I díky ASUSu a jeho limitované edici 2000 kusů grafických karet Extreme GeForce 7800 GT Dual je takové řešení možné realizovat. A samozřejmě, také díky NVIDI a faktu, že se SLI technologie vyvíjí a že za každou cenu nepotřebuje externí přemosťovací propojku. I čtyři čipy mohou jet výhradně přes sběrnici PCI-Express.
Už zapojení těchto mazlíků je docela legrace. Každá karta má svůj vlastní napájecí zdroj, trafo, chcete-li, protože by jim normální ATX zdroj nestačil. Zároveň vyžadují modifikované ovladače ASUS 77.77, které mimochodem nepatří k těm nejrychlejším (aktuální verze ForceWare je tuším 81.95). Windows pak detekují čtyři čipy a dvě karty v systému jako tři karty GeForce 7800 GT, takže teploty lze sledovat jenom na třech čipech. Hlavní karta (master) se zkrátka počítá jako jeden čip.

A jak si vedou čtyři čipy GeForce 7800 GT při vykreslování her? Mrkněte na Tom's Hardware. Shrnuto, podtrženo, docela to jde. Koncept ale ještě není plně funkční a hlavně, není zatím (oficiálně) podporován NVIDIÍ. Přitom nějaký ten dodatečný vývoj by to určitě chtělo. Jedna karta Extreme GeForce 7800 GT Dual totiž vykresluje Quake 4 o nějakých 5 fps pomaleji, než dvě karty GeForce 7800 GT (konvenční SLI design) a pokud jsou použity ForceWare 81.95, tak jsou dvě normální karty 7800 GT ve SLI o 9 fps rychlejší než jedna Extreme od ASUSu.
Navíc se ještě objevují chyby. Například neblaze proslulý blue-screen v Quake 4 po jednom restartu počítače a u F.E.A.R. nekorektní vykreslování scény v dolní polovině obrazu. I když tato hra vzhledem ke své náročnost profitovala ze čtyř čipů nejvíce. Další benchmarky jsou tady.