To je iniciativa, která předchází standardizaci metod měření výkonu. Takže bude velice zajímavé sledovat, co se objeví za testy v 3D Marku 2007. Když uvážíme, že svoje řešení pro počítání fyziky ve hrách má jak ATI, tak NVIDIA. Tedy má... První firma představila grafické fyzikální efekty v jednom technologickém demu a druhá má akorát slušný PR materiál o tom, jaké to bude pěkné, až to jednoho dne bude hotovo. Sečteno, podtrženo, ať počítám jak počítám, dohromady nic. Na takovémto základě vytvářet nějaké benchmarky bude slušně řečeno… o ústa.
Abychom byli spravedliví, tak ani AGEIA nemá situaci dvakrát pod kontrolou. Herních titulů, které by využívaly jejich AGEIA PhysX je jako pověstného Šafránu. A dokud nebude v obchodech Unreal Tournament 2007 nebo nějaká jiná bombastická hra, která by využila potenciál jejich karty, tak opravdu nelze předpokládat nějaké mega-prodeje. Pochopitelně to velice dobře vědí i v AGEIA a to, že mají v přípravě na 120 titulů, je jim momentálně tak říkajíc na pendrek. Alespoň se tedy snaží udělat vlastní benchmark s názvem RealityMark, který by měl veřejnosti představit přidanou hodnotu, která se v jejich hardwaru skrývá. Idea je taková, že bude zpracovávat tzv. "fyzikálně intenzivní kód", jak to v AGEIA nazývají, a bude předvádět, jak plynule vypadá hra s PhysX a jak trhaně bez PhysX. Krátkou ukázku si můžete prohlédnout v tomto videu na Youtube.
29. 9. 2006 16:16 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |
AGEIA oznámila, že hodlá vstoupit do programu "Benchmark Development" společnosti FutureMark.
zdroj: [H]ard|OCP