Video dále obsahuje i baterii detailů včetně ukázky jednoduchého vyměňování čoček, díky nimž je helma použitelná jak lidmi se zdravým zrakem, tak i brejlovci. Dočkáte se však i všemožného rozebírání (doslova i v přeneseném smyslu) celého konceptu 3D helmy. Oculus Rift zde rozhodně působí fenomenálně, především zaujme perfektní reprezentace stereoskopického vidění. Pokud vás při prezentaci začne napadat, jak skvěle by se s tím pařil/a _____________ (dosaďte svůj oblíbený titul), je to zkrátka dobré znamení!
Veškerá nezbytná kalibrace (včetně vzdálenosti mezi očima) však naznačuje, že Oculus Rift se zřejmě ujme jen ve skutečně hardcore komunitě. Bylo by ovšem příliš jednoduché Oculus hned zařadit mezi neúspěšné projekty, tedy po bok VFX1 a dalších herních 3D helem minulosti.
Možná, že právě důraz na detail a možnosti úprav vyřeší řadu problémů souvisejících se zvracením a bolehlavy. Ostatně také Kinectu byl svého času hurónsky prorokován neúspěch, přičemž celý argument kritiků byl postaven na skutečnosti, že i předchozí pohybová ovládání byla přece hrozná.
Zamrzí jen ta šňůra vedoucí k helmě; už teď můžeme uzavírat sázky, kdy se na ní uškrtí první hráč.