3D grafika v roce 2006
zdroj: Archiv

3D grafika v roce 2006

17. 9. 2004 15:15 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Vymodelovat a věrně zpracovat venkovní krajinu v počítačové hře je pro vývojáře úmorná a vzhledem k pravděpodobné kvalitě výsledku také hodně nevděčná práce.

Nicméně s úzce specializovaným softwarem to může být daleko snazší a výsledek mnohem efektnější. Pokud vás zajímá, co jeden takový program dovede a jak budou asi vypadat počítačové hry přibližně za dva roky, podívejte se na stránky NVIDIE.

Obrázek zdroj: Archiv

NVIDIA k tomu píše, že v případě Speed Tree: Trees of Pangaea je hojně využíváno moderních grafických technologií, které podporuje jejich hardware. Speciálně tzv. volumetric fog (volumetrická mlha, kouř), pixel shadery 2.0, stínování, geometry instancing (vytváření vzdálených objektů pomocí jednoho geometrického modelu, pro ATI tuším zapnuto od Catalyst 4.8) a bump mapping (plastické povrchy). Obrázky jsou více než výmluvné a některé se opravdu povedly natolik, že jsou na první pohled takřka nerozeznatelné od reality.

Další screenshoty na domovských stránkách IDVINC: Prairie Meadow, The Uoutback, Forgotten Forest, Vietnamese Jungle, New England Autumn, Mojave Desert, Dry Sierra.
zdroj: NVIDIA

cappy

Nejnovější články