Z výše uvedeného vyplývá, že tým odpovědný za Deus Ex: HR, který momentálně pracuje na Thief 4, bude mít po ruce větší lidské zdroje, což by se mohlo na hře projevit pozitivně (nemuselo by dojít k outsourcingu některých částí hry jinam viz boss bitvy z DE3), ale možná i negativně (více lidí, složitější struktura, rozmělněná tvůrčí vize). Právě druhou možnost se však generální manažer Eidos Montreal Stephane D'Astous snaží ve vyjádření pro Gamasutru zaplašit s tím, že jednou z hlavních zásad expanze je zachování lidského přístupu k vývojářům, což má zabránit tomu, aby se z týmu stala továrna na výrobu her se spoustou anonymních lidí. A jak to vlastně bude s tím novým Hitmanem? Znamená to snad konce dánského studia IO Interactive, kde momentálně vzniká Hitman Absolution?
Šéfem plánovaného nového Hitman studia bude Lee Singleton, který doposud v londýnské pobočce Square Enix dohlížel na externí projekty (třeba Batman Arkham Asylum). Plán je přitom takový, že budoucí tým v Montrealu bude úzce spolupracovat s IO Interactive v Dánsku. Ostatně, tři lidé z IO pomohou Singletonovi nové studio v Kanadě postavit na nohy a sehnat do něj vhodné lidi. Vývoj anoncované další Hitman hry přitom započne až ve chvíli, kdy bude budoucí tým pohromadě. Pro hráče to znamená, že Square Enix s Hitman značkou počítá jako s jednou z těch hlavních a hodlá nové tituly nabízet s větší frekvencí než doposud.