Sony není u patentovacích úřadů žádným nováčkem. Japonský gigant si rád registruje patenty na kdeco – třeba na automatickou úpravu obtížnosti nebo na ovladače s úložištěm pro sluchátka. S dalšími dvěma nápady se Sony vytasilo v těchto dnech.
První je příslušenství pro ovladač DualSense, který jej přetvoří v pistoli. Skrz mezeru mezi triggerem a bumperem můžete mířit, zatímco příslušenství vám pod analogovou páčkou vytvoří spoušť s rukojetí. Nákres zohledňuje například použití s virtuální realitou.
Druhý patent pak chce snížit prodlevu mezi hráčským vstupem a provedením úkonu postavy. Pomocí umělé inteligence a strojového učení by měla hra umět vyhodnocovat a hlavně předvídat povely. Nákres zmiňuje použití kamery či dat z náklonu ovladače, takže by ovladač měl brát v potaz i pohyby celého těla, nikoliv pouze mačkání tlačítek, což má následně snížit latenci. Zaregistrované patenty nicméně neznamenají, že se nápady z nich už teď realizují, respektive k jejich upotřebení může dojít až za dlouhá léta.