Assassin’s Creed III Remastered přejímá užitečné funkce nových dílů

Remaster třetího Assassina už nám pomalu klepe na dveře a Ubisoft před víc než měsícem prozradil, že nepůjde o pouhé navýšení rozlišení na 4K. Hra se dočká pořádné grafické úpravy, ale beze změny nezůstanou ani herní prvky, kterým se věnuje nejnovější video.

Jste připraveni na zábavnou výzvu? Vaši soupeři se brzy octnou V pasti!

Krycí jména jsou celosvětovým hitem, o jehož české vydání se stará domácí vydavatelství Mindok. Sami jistě dobře víte, že jde o velmi zábavnou párty hru a není tak žádným překvapením, že i další titul tohoto vydavatele má kvalit na rozdávání. Deskovka V pasti se rozhodně nehodlá krčit ve stínu Krycích jmen a má ambice zopakovat jejich úspěch.

Phoenix Point vyjde exkluzivně na Epic Storu, na oplátku rozdává DLC zdarma

Phoenix Point, tahová strategie od tvůrce původního X-Comu Juliana Gollopa, bude rok exkluzivně dostupná skrze Epic Games Store. Je to zpráva, kterou v různých variacích vídáme čím dál tím častěji, ale tentokrát s sebou nese i pro hráče veskrze pozitivní přívěšek – všichni, kdo hru podpořili v crowdfundingu nebo si ji předobjednali, dostanou roční zásobu DLC zdarma.

Astroneer – recenze

K některým hrám se každý den vracíte, abyste pokročili v příběhu. K dalším proto, abyste konečně zůstali jako poslední ze stovky bojovníků. Někdy si chcete jednoduše namáhat mozek. Ale pak mohou nastat okamžiky, kdy si chcete jen odpočinout, pokochat se, něco třeba vytvořit a zkrátka si dělat, cokoliv vás napadne. A přesně o tom je se vesmírný sandboxový survival Astroneer.

Zahráli jsme si akční Pagan Online. Bude konkurencí Diablu III?

Když Wargaming oznámil svůj nový titul Pagan Online, byli jsme v redakci překvapení. Přece jen jde o značný odklon od zajetých kolejí „World of ...“ a žánru MMO bitev. Velkou změnou je to ostatně i pro srbské studio Mad Head Games, které se proslavilo casual hrami se skrytými objekty. Jak pod jejich taktovkou aktuálně vypadá Pagan Online, hack and slash RPG říznuté slovanskou mytologií, jsem se byl podívat přímo v centrále vývoje v Bělehradu.

V Tactical Breach Wizards policejní kouzelníci bojují proti dealerům drog

Tahová strategie Tactical Breach Wizards je počinem bývalého herního novináře Toma Francise a zároveň variací na loňský nezávislý hit Into the Breach. Namísto robotů bránících města před mimozemskou invazí se ovšem ujmete jednotky zásahových kouzelníků, kteří válčí s drogovým podsvětím a teroristy.

Nový bug v Anthem vám zajistí nekonečné zdraví

Korunka nejrozbitější hry při vydání za loňský rok náleží Falloutu 76, letos pro ni ale prozatím velmi suverénně míří Anthem. Přestože se Bioware kaje a snaží se opravit, co se dá, novým patchům se daří hru spíš pořád víc a víc rozbíjet. K zesílení vám tak může kupodivu pomoct i svlékání vlastní výzbroje. Nebo chcete být nesmrtelní? Žádný problém, pokud hrajete za Storma.

War Thunder se s updatem 1.87 „Locked On!“ posouvá do moderního konfliktu

Společnost Gaijin Entertainment nedávno oznámila a také vydala velkou aktualizaci obsahu s číslem 1.87 pro svou vojenskou bojovou hru War Thunder. Její vydání posouvá technologii bojových vozidel ve hře ještě o kus dál a dovoluje tak hráčům utkat se ve strojích z konce 20. století, z nichž některé byly zařazeny do výzbroje dlouho po konci studené války. Kromě nové úrovně bojových vozidel zažije svůj debut i mnoho nových letounů a plavidel.

Factoriu se rodí další konkurence v budovatelské strategii Factory Town

Mohli bychom za chvíli mluvit o novém subžánru „pásové výroby“? Zajímavý prvek, na kterém stojí česká přelomová strategie Factorio, se konečně dostává i do dalších her. Příští týden půjde do early accessu na Epic Games Storu slibně se tvářící Satisfactory a nyní se ocitla v early accessu na Steamu další podobná hra Factory Town. A i ta k problematice automatizace přistupuje trochu jinak.

Halo: The Master Chief Collection dorazí na PC, dokonce i na Steam

Exkluzivity jsou mrtvé! Alespoň co se těch od Microsoftu týče. Po měsících náznaků a šeptandy včera došlo v Inside Xbox k oficiálnímu oznámení remasterů Halo: The Master Chief Collection na PC, a to včetně Halo Reach, které součástí kolekce předtím nebylo. Navíc pro ni nebudete muset mířit do Windows Store, ale pořídíte si ji klidně i na Steamu.

Google odhalí na GDC 2019 cosi velkého a bude u toho Jade Raymond

Letošní Game Developers Conference v San Franciscu se blíží, konat se bude už za týden, takže je nejvyšší čas, aby technologické firmy i vývojáři začali zlehka napovídat svá nadcházející oznámení. Jednou z vlaštovek je video, které na svém oficiálním Twitteru uveřejnil Google s komentářem, že na konferenci odhalí svou verzi vize budoucnosti hraní. Internet okamžitě zahltily spekulace, čeho by se oznámení mohlo týkat.

Římská detektivka The Forgotten City z modu pro Skyrim vyjde i na Xboxu

Na začátku všeho byl Skyrim. Minimálně na začátku příběhu The Forgotten City, které vzniklo jako mod pro pátý díl The Elder Scrolls a proměnilo Tamriel ve starověké Římské impérium. Megalomanský projekt tvůrcům nabobtnal pod rukama natolik, že se naučili s Unreal Enginem 4 a do konce letošního roku chtějí osamostatněnou hru vydat na PC a Xboxu One.

Na lov procedurálně generovaných gangů máte ve střílečce Rico jen 24 hodin

Dva policajti, jeden případ, 24 hodin na dopadení zloduchů. Procedurálně generovaných zloduchů, abyste to neměli tak jednoduché, každý úkol byl originální a vy netušili, co na vás za rohem číhá. Coby příslušníci úderné jednotky RICO máte ale jasný úkol – vykopněte dveře, zabijte všechno, co se hýbe, a zase odtamtud vypadněte.

Crackdown 3 – recenze

Byly časy, kdy jsem se jako fanoušek prvních dvou dílů městské akční série Crackdown těšil na další pokračování. Tyto časy skončily už dávno, protože nadšení postupně opadlo vlivem neustálých odkladů a ztráty důvěry v samotný projekt. Proto byla má očekávání velmi nízká a hra mohla jedině překvapit. Vyplatilo se nakonec dlouhé čekání na Crackdown 3? Ne, nevyplatilo.

BoardGame Club #11: S Mirkem Tlamichou o novém vydavatelství a turnajovém hraní

Zdá se to neuvěřitelné, ale na český trh vstupuje další české vydavatelství Tlama Games, jehož zakladatele Mirka Tlamichu pořádně vyzpovídáme v dalším BoardGame Clubu. Využijte jedinečné příležitosti dotázat se Mirka i zbylého osazenstva na cokoliv, co vás ohledně deskovek zajímá, v živém přenosu, který začíná už za půl hodiny.

Tvůrci Halo Infinite pracují na zajímavé plošinovce Stela

Už tak žánrově rozmanité portfolio vancouverských SkyBox Labs se ze spolupráce na Halo Infinite a Minecraftu pro Nintendo Switch rozšiřuje ještě o uměleckou skákačku s názvem Stela. Tu chtějí vývojáři představit na nadcházejícím GDC 2019 v San Franciscu a podle čerstvých záběrů se bude minimálně z audiovizuální stránky na co dívat.

GamesPlay – hrajeme Civilization VI: Gathering Storm

Tak jako každá Civka, i šestý díl se postupně rozrůstá díky velkým rozšířením přinášejícím nové národy i mechaniky. Nejinak tomu je v případě Gathering Storm, kde se ke slovu dostává především globální oteplování schopné kompletně zatopit pobřežní oblasti a udělat ze světa jeden velký hurikán. Je to docela švanda.

Ve slovenské budovatelské strategii Workers & Resources: Soviet Republic budujete komunistickou velmoc

Novinka slovenského studia 3Division Workers & Resources: Soviet Republic sice nespecifikuje, ve které zemi se odehrává, ale nám Evropanům jsou její kulisy velmi povědomé. Ohyzdné betonové paneláky, Tatrovky i tramvaje jsou dodnes k vidění i u nás, ale naštěstí už ne v takové míře jako v této budovatelské strategii, která se komplexnosti opravdu nebojí.

Zahrajte si fanouškovský remake kluzáků Star Wars Episode I: Racer

Myslím si, že kluzáková sekvence ve Skryté hrozbě byla moc dlouhá. Je to kacířská myšlenka? Vlastně ani nevím, jak se k Anakinově písečné honičce staví většinová populace fanoušků Hvězdných válek. Zato ale vím naprosto jistě, že nikdo, nikdo nemůže nemilovat starou dobrou hru Star Wars Episode I: Racer. Její fanouškovský remake v Unreal Engine 4 je dar z nebes – aspoň na chvíli, než nám ho sebere nějaký otravný právník.

Bethesda se raději zřekla velmi špatně vypadajícího filmu Doom: Annihilation

S filmovými adaptacemi her je to složité. Jen vzácně jsou lepší než příšerné a dost často jim nepomůžou ani jinak celkem dobří herci jako v případě filmového Dooma z roku 2005, kde se objevili Karl Urban, The Rock a Rosamund Pike, a dokonce se zčásti natáčel u nás na Barrandově. Trochu překvapivě oznámený Doom: Annihilation ale podle nového traileru nemíří ani na tu „jen trochu příšernou“ laťku.