Ve včerejším večerním příspěvku na blogu Steamu se píše: „Doneslo se k nám, že Velká cena služby Steam je přehnaně komplikovaná, plná různých čísel a ve výsledku zkrátka hodně nepřístupná. Dnes bychom se Vám proto chtěli omluvit za způsobený zmatek a také za nedotažené mechaniky, které narušily vybalancování a zábavnost celé události.“
Mezi provedené změny patří třeba tahle: „Změnili jsme několik řádek kódu, čímž by měla být snížena pravděpodobnost lavinového efektu, který týmu Corgi (navzdory jeho krátkým nožičkám) zajistil drtivé vítězství prvních dvou závodů.“ Kód teď počítá i s nevyváženými počty závodníků v jednotlivých týmech a pro posledníčky přidal speciální útok, který ukradne rychlost těm vpředu.
Valve dále vysvětluje, jak si pojistit, že v případě výhry získáte skutečně tu hru, kterou chcete, a ne nějakou levnou. Zejména nezávislí vývojáři si totiž stěžovali, že jim v posledních dvou dnech skokově klesl počet lidí, kteří mají jejich hry na seznamu přání. Všichni chtějí dostat raději nějakou novinku za šedesát dolarů a ne náhodnou indie blbinku za pět, že ano. Mazat ji nemusíte, stačí se držet postupu z oficiálního gifu:
Zároveň Steam všem účastníkům přidal 1 000 bodů do depa za každý den, kdy se závodu účastnili. Co se týče získávání 15 000 bodíků kvůli kupónu na 5eurovou slevu, na Rock, Paper, Shotgun doporučují následující postup: „Najděte si hru, kde už z dřívějška máte několik achievementů. Zahrajte si ji na více než 30 minut. Na 15 000 bodů budete potřebovat asi 6 nebo 7 takových her.“
Je tedy na vás, jestli se vám vyplatí obětovat tři hodiny času kvůli 5 eurům. Maximální počet získaných bodů je navíc zřejmě omezený podle toho, kolik jste utratili ve slevách, takže jde spíš o rafinovaný způsob, jak vás donutit víc utrácet. Pokud tu ale kvůli tomu právě jste, přečtěte si naše tipy, co za to v letošní letní akci stojí.