Dle informací pracuje deset lidí na Half-Life 3 Core a dalších 46 lidí na projektu celkově. Mezi onou klíčovou desítkou vývojářů najdeme třeba jméno Adama Fostera, autora Minerva modu k Half-Life 2, Kellyho Baileyho, zvukového designéra, který pracoval na všech hrách ze série z 90. let, nebo Davida Speyrera, surpevisora, jenž pracoval na Half-Life 2 a Half-Life 2: Episode Two. Ani další jména nejsou bez minulosti, jak shrnul server CVG. Takže... vrací se opravdu páčidlo?
Původní zpráva - Pokud patříte mezi hráče, kteří vidí důkaz o existenci práce na Half-Life 3 v každém drobečku, co odpadne od úst Gabea Newella, tak prosím nyní nedostávejte infarkt! Fakt, že si Valve registrovala pro Evropu značku Half-Life 3 je ale celkem velká změna oproti obvyklému hledání skvrn na slunci ve tvaru loga hry. Sice se dá čekat, že jde pouze o preventivní ochranu značky, ale proč se nezasnít? Ostatně, nedávno si Valve zaregistrovala i logo hry (které tedy logicky také potřebuje ochranu v podobě trademarku). Nemyslím si tedy, že můžeme brzy čekat oznámení Half-Life 3, ale moc rád se budu mýlit.
Gematsu ale skrze Reddit odhalilo údajný dokument, který ukazuje, že na Half-Life 3 pracuje 46 lidí. Samozřejmě, zdrojové stránky už nejsou funkční, takže jsme možná znovu ve sféře věštění ze skvrn na Slunci. Tak co, myslíte, že Valve udělá logický krok a místo hardwaru konečně udělá hru, po které všichni volají?