Vizuální styl, za který byl Gibbons odpovědný, je jednou z největších předností zmíněné adventury, hned vedle humoru. Jinak je to docela obyčejně solidní adventura, což znamená, že stojí i dnes za zahrání, ale kultovka to není. Kolaboraci s Cecilem na adventuře od Revolution Software na sebe Gibbons práskl Eurogameru, a přestože okolo sebe logicky nerozhazoval žádné podrobnosti, nezapomněl dodat, že to bude originální projekt (žádné pokračování, žádný Broken Sword), bude se na jeho vývoji podílet od samotného začátku a výsledek ponese Gibbonsův charakteristický styl. Jak jinak samozřejmě.
Platformy, na kterých snad někdy v budoucnu hru uvidíme, opět logicky, Gibbons nezmiňoval, ale jak si správně dovozuje Eurogamer, mohly by to být mobily a tablet(k)y. Charles Cecil právě na mobilních platformách sklízí se svými remaky a rebooty Broken Swordů docela solidní úspěch. A to už je poměrně pádný důvod.