Tvůrci se zhlédli v loot boxech. Ani námořní bitvy ve Skull and Bones se bez nich neobejdou
zdroj: Archiv
Téma

Tvůrci se zhlédli v loot boxech. Ani námořní bitvy ve Skull and Bones se bez nich neobejdou

14. 8. 2017 16:07 | autor: Patrik Hajda |

Loot boxy jsou obrovský fenomén. Jen si představte Overwatch bez možnosti si sem tam otevřít nějakou tu bednu a oživit tak vzhled své oblíbené postavy novým oblečkem. To by zkrátka nebylo ono. Jenže, tento systém náhodných odměn začíná probublávat i do her, kde byste ho asi nečekali, a dost možná ani nepotřebovali. Hodí se třeba do námořní multiplayerovky Skull and Bones?

Podle Ubisoftu rozhodně ano. Své k tomu řekl kreativní ředitel Justin Farren v rozhovoru pro GameSpot. Tamní redaktor vyrukoval s otázkou ohledně loot boxů a dostal od Farrena následující odpověď: „Nechci, aby měli hráči pocit, že je to něco abstraktního a fantaskního. Mělo by to vzbuzovat dojem něčeho, za čím se opravdu ženete, co hledáte dalekohledem na palubách ostatních lodí. A není snad nic víc pirátského než truhla s pokladem.“

Farren nehovořil úplně konkrétně, ale přítomnost loot boxů ve formě okovaných dřevěných truhel je tím ve Skull and Bones potvrzena. S největší pravděpodobností se však není vůbec čeho bát, protože to poslední, co by tvůrci chtěli, jsou pay-to-win mikrotransakce. Z logiky věci netouží po situaci, kdy jim budou hráči v diskuzích brečet nad neférovostí hry.

zdroj: Archiv

Obsah truhel by se s největší pravděpodobností měl týkat pouze kosmetických doplňků po vzoru v úvodu zmíněné Overwatch, a kromě truhel byste se k těmto předmětům měli dostat i umístěním v horních příčkách různých eventů. „Takže, když někdo spatří vaši loď, mělo by mu hned být jasné, že jste buď hrozný drsňák, nebo hodně investujete do vzhledu. (…) To je pro mě hodně důležité. Hraji závodní hry, a když vidím něčí vymazlené auto, říkám si: 'Jak k tomu jen přišel?'“

Na téma investování do kosmetických doplňků si Farren dovolil poukázat na Overwatch, ve které prý utratil stovky dolarů, ale ve hře to vlastně nikde nevidí. Dělá to jen proto, že to pak vidí ostatní, a jelikož to stejně cítí obrovská spousta hráčů, není důvod to nemít ve Skull and Bones.

Skull and Bones zdroj: Archiv

Ve výsledku to právě v případě Skull and Bones dává možná ještě větší smysl než kdekoliv jinde. Prostě otevřete truhlu, ze které vypadne třeba nová vlajka, ubrus na kapitánský stůl, stříbrné nádobí, koberec na schody atd. To jsou čistě mé představy, ale přesně taková forma loot boxů by nikomu neublížila. A dává to rozhodně větší smysl než v případě Middle-Earth: Shadow of War, o jejíchž skřetech padajících z beden jsme psali nedávno.

V rozhovoru zaznělo ještě pár dalších zajímavých informací. Momentálně se kvůli rozsahu hry nepracuje na verzi pro Nintendo Switch, byť samozřejmě vyloučena není, zatímco vývojáři již mají k dispozici vývojářské verze konzole Xbox One X. Souboje na palubě z pohledu vlastních očí pravděpodobně nebudou, protože se potřebujete soustředit na všechny další lodě hráčů kroužících kolem vás a jednoduše zde není prostor pro další typ soubojů.

Farren se trochu rozpovídal i na téma singleplayeru a příběhu hry. Přestože se opět nevyjádřil naprosto jasně, z jeho slov vyplývá, že příběh jednoho hráče nebude oddělenou částí, ale má být spjatý se samotným PvP. „(…) Samotný příběh je protkán vším, co děláte. Od utváření vztahů s vaší posádkou, až po vaše první vítězství nad králem pirátů a stavbu vašeho úkrytu (…).“

Jak to ve výsledku dopadne, se dozvíme nejdříve na podzim roku 2018, kdy Skull and Bones vychází na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Nejnovější články