Tvůrci sci-fi hororu Routine se po devíti měsících probudili z kryospánku
zdroj: tisková zpráva

Tvůrci sci-fi hororu Routine se po devíti měsících probudili z kryospánku

22. 12. 2015 12:30 | Téma | autor: Honza Konfršt |

Tvůrci z Lunar Software se po devíti měsících ticha ozvali s novými informacemi o sci-fi hororu Routine, který měl původně vyjít už v roce 2013, ale v zásadě budou tvůrci rádi, když stihnou vydání v roce 2016. Zatím však ani o konkrétním roce nehovoří, přestože se s vývojem posunuli o kus dále. Základní herní mechanismy jsou podle tvůrců na místě a v současné době prochází hra druhým kolečkem revize veškeré grafiky, efektů a obecně drobností, které mají dotvořit atmosféru hry. Je to proces zdlouhavý, zjevně náročný, ale tvůrci se dušují, že je nutný, aby dosáhli kýženého výsledku.

Dosavadní nedostatek komunikace s komunitou fanoušků (poslední post je z března 2015!) zdůvodňují tvůrci tím, že všechen svůj čas věnují vývoji hry. Zároveň ale libují být aktivnější na Facebooku i na Steamu jakmile se očekávané datum vydání přiblíží. Do té doby je zastihnete především na Twitteru - můžete sledovat nejen oficiální Twitter účet, ale i účty dvojice vývojářů – Petera Disslera a Jemmy Hughese.

Routine je jinak pokus o horor po vzoru Resident Evil, System Shock či Dead Space, ale ve stylizaci osmdesátkových filmových hororů. Proto na všech obrázcích vidíte televizní zrnění a jiné filtry, které lze ovšem vypnout, jak tvůrců už několikrát upozornili. Jedním z prvků, kterými se však Routine chce od zmíněných her odlišit je permanentní smrt. Když necháte svého astronauta ve skafandru, který zkoumá vylidnění základny, umřít, jedete všechno od začátku. K dispozici bude alespoň autosave, abyste od hry mohli odejít, když to bude potřeba. Mezi další netradiční prvky dále patří full body awareness, čili přítomnost viditelného avatarova těla, a také astronautovo neustálé dýchání, jež se zrychlí, když bude vystrašen. To všechno vás ale čeká až v příštím roce nejdříve.

zdroj: Archiv

Nejnovější články