Prodeje Dying Light překračují veškerá očekávání tvůrců, Hellraid prý není mrtvý
zdroj: tisková zpráva

Prodeje Dying Light překračují veškerá očekávání tvůrců, Hellraid prý není mrtvý

2. 6. 2015 15:14 | Téma | autor: Honza Konfršt |

Polský Techland se pochlubil, že prodeje zombie akce Dying Light dokázaly pokořit úctyhodnou metu 4 milionů prodaných kopií. Díky tomu se tvůrci hodlají této značce ještě nějaký ten pátek věnovat a dříve oznámené pozastavení prací na Hellraid tak ještě minimálně pár měsíců potrvá. Z rozhovoru pro britský Eurogamer vyplývá, že Dying Light má momentálně více jak 4,5 milionů unikátních hráčů a pozornost týmu je tedy potřeba právě u této značky.

Více jak 4 miliony unikátních hráčů je rozhodně úctyhodná cifra, znamená to však, že snaha týmu se momentálně ubírá právě k tomuto titulu a jakékoli další práce na projektech jiných nyní musí jít stranou. CEO Techlandu, Pawel Marchewka, však jedním dechem dodává, že Hellraid mrtvý není, ale je pouze uložený k ledu s tím, že jeho čas přijde někdy jindy. Někdy, až nebude na prvním místě Dying Light.

Cílem momentální vývojářské snahy je, aby i ti, kdo Dying Light již dávno pokořili, měli co dělat. Což znamená, že Techland plánuje přinášet další a další dodatečný obsah. Marchewka naznačuje, že by se hráči možná mohli dočkat i většího přídavku ve formě datadisku. Ona dodatečná podpora by pak mohla trvat minimálně do druhé poloviny tohoto roku (v rozhovoru od boku střílí konec třetího kvartálu). Poté by se konečně mohli vývojáři vydat i k jiným projektům, mezi kterými by mohl figurovat právě například Hellraid a řada dalších větších i menších (a mobilních) her. Zkrátka a dobře, ještě není třeba truchlit. Zatímco v jiných společnostech platí, že pozastavení prací znamená konec, zde to možná opravdu znamená jen pozastavení prací.

zdroj: Archiv

Marchewka se rovněž vyjadřuje k původnímu tiskovému prohlášení týkajícího se Hellraidu, ve kterém se psalo o tom, že vývojáři nejsou spokojení se současnou podobou hry. To prý platí a je to běžnou součástí vývojového cyklu hry – často musí dojít ke škrtům na obsahu i na herní náplni jen pro to, aby onen zbytek hry kvalitativně odpovídal očekávání a aby se vývojáři neutopili ve vlastních ambicích. Samotné prohlášení není příliš konkrétní a nedozvíme ani to, zda se Hellraid navrací až ke kreslícím prknům, ale dá se to předpokládat. Machewka odává však, že něco podobného v průběhu vývoje potkalo i úspěšnou Dying Light.

V rozhovoru dojde i ke zmínce o sérii Call of Juarez. Polský vývojář zde s lítostí mluví o posledním velkém titulu využívajícím tuto značku – Call of Juarez: The Cartel. To byl dle jeho slov velmi nešťastný projekt a vyšel v nehotové podobě. Pokud se vývojáři k této značce ještě v budoucnu vrátí, jakože prý chtějí, bude to spíše v duchu posledního ale o trochu menšího projektu, Call of Juarez: Gunslinger. Fanoušci westernů se tedy jistě mají nač těšit, je však otázkou, kdy k takovému případnému pokračování může dojít. Konkrétní plány zjevně nejsou na stole.

Nejnovější články