Hraní Obliteration se oproti Běžné bitvě (TM) liší v tom, že se během něj na náhodných místech na mapě objevuje jistá "bomba". Týmy se k ní vydají, poperou se o ní, načež má vítěz možnost ji přepravit a odjistit na jeden ze tří strategických bodů pod vládou oponentů (M-COM stanice). Se zničením bodu se objevuje nová bomba, a tak se kola virtuální války otáčejí pořád dále. Vítězem se stává tým, který jako první zničí strategické body soupeře.
Oproti jiným módům se navíc Obliteration vyznačuje absencí časového limitu, díky čemuž se jednotlivé mapy (dle teorie) mohou zvrtnout v nadstandardně dlouhé bitvy (nebo třeba ve virtuální světový mír).
Obliteration tak v sobě vlastně kombinuje tradiční Capture the Flag a Bomb Defusal mapy z Counter-Strike. Na párty je možné zatáhnout i Commander interface, kdo se tedy otevřené bety účastní, může si to celé hned osahat.