Rozhodnutí nevyžadovat na konzolích neustálé online připojení padlo prý proto, že daleka ne všichni hráči mají své konzole připojené k internetu. Zato PCčka, to je jiné kafe a jsou připojena k internetu pořád. Na konzolích je navíc ještě možnost hrát až ve čtyřech lidech lokálně na jedné konzoli, což na PCčku nejde.
“Chceme, aby se hráči PC verze cítili součástí té velké blizzardí komunity. Je to volba platformy a příležitost, ze které naši hráči těží. Na PCčku je navíc díky tomu mnohem bezpečnější prostředí pro obchodování a taky je to celé sociálnější. S online prvky máme velké plány, pro nás je to celé o tom online zážitku. Celou hru jsme navíc od prvního dne vyvíjeli jako kooperativní věc. Co-op jsme tam nepřidali, není to jen nějaká funkce navíc. Je to ten ideální zážitek,” řekl v rozhovoru pro anglický Eurogamer Mosqueira.
Po dost nepovedeném startu hry, kdy to prvních pár týdnů spíš nefungovalo než fungovalo, se stav ustálil a Diablo III dostává jeden patch za druhým. Slibované PvP je zatím pořád v nedohlednu, ale alespoň jsme se na Gamecomu dočkali oznámení prvního datadisku Reaper of Souls. Navíc už v listopadu bude po loňské pauze nový BlizzCon, na kterém se o budoucnosti Diabla III dozvíme spousty nových věcí.