Pokud hipstersky dodáváte, že jste uměli stisknout PrintScreen, ještě než to bylo cool, jedním dechem je nutno zdůraznit, že focení v herním prostředí si pohrává s trochu sofistikovanějším přístupem než jen pastováním schránky do Malování. Nejde mu totiž pouze o zachycení okamžiku či esteticky chutné lokace, ale i všemožné hrátky s formou. Tedy filtry, úhly, světlo a dalšími fotografickými technobláboly. Například jeden z fotografů, James Pollock, virtuální světy zobrazované na monitor záměrně fotí svým iPodem, aby docílil autentického efektu.
Po fotografiích ukazujících utrpení virtuálního bojiště tak jde už o druhou snahu vypíchnout vnady herní virtuální reality. Chcete-li se pokochat tvorbou průkopníků, doporučuji navštívit jednotlivá portfolia identit Duncana Harrise, Iaina Andrewse, Jamese Pollocka, Joshe Taylora a Leo Sanga. Na Video Game Tourism se navíc pravidelně objevují nové kolekce.
Umění "fotografie ve hrách" je dle Video Game Tourism stále ještě v plenkách, pětice vybraných průkopníků však svými výtvory zaujala i některé vývojáře. Tvůrci Dishonored tak třebas už Duncana Harrise využili k propagaci vizuálu svého majstrštyku.