Uvedl to v kontextu úspěchu Towerfall: Ascension na PlayStation 4, kde hra prodala většinu ze svých utržených 500 tisíc dolarů. „Jedním z důvodů úspěchu byla podpora od Sony. Udělali hře správné promo a dobře ji uvedli,“ oceňuje tvůrce a dodává: „Pozice nejprodávanější hry na Ouya není nějaká velká výhra, ale potěší to. Hra je tam pořád k mání.“
Pro Ouya (viz naší recenzi) jde o celkem citelnou ránu, protože 7 tisíc není číslo, kterým by se mohla chlubit. Tím spíše, že Ouya měla být odrazovou platformou pro nezávislé vývojáře, což se rozhodně nestalo. Pro Towerfall: Ascension se tímto katapultem stala až PS4 (hra vyšla i na Steamu). Šéfka Ouya Julie Uhrman ale přispěchala s bleskovým vyjádřením.
„21 % z celkových příjmů Towerfall pochází z Ouya, což, pokud uvážíte sílu komunity na Steamu a PlayStation, je poměrně působivé. Ouya navíc pomohla na Towerfall upozornit. Jeho příběh signalizuje, že Ouya funguje. Nalézáme nové vývojáře, bereme je k nám a oni vydělávají svými skvělými hrami velké peníze.“ Problém je v tom, že sám Thorson si to zjevně nemyslí. Pro něj byla průlomem až nová konzole od Sony.
zdroj: Archiv
Pro Ouya nyní nastávají těžké časy, protože prvotní zájem opadl a nyní musí hledat další prostor na trhu, který už se přesunul jinam. Ostatně, Martin to předloni poměrně trefně odhadl ve svém článku. Momentálně tedy společnost zkouší další potenciální sféry, kde by se mohla uchytit. Naposledy se nechali lidé z Ouya slyšet, že by rádi dostali svou platformu i na televize, ke kterým není krychlová konzolka připojená. Od té doby je ale ticho po pěšině.
Navíc už na tomto poli vzniká solidní konkurence od gigantů jako je Amazon. Proto se ani tady nedá čekat nějaký revoluční průlom.