Multiplayer v Call of Duty: WWII se deset dní po vydání stále potýká s problémy
zdroj: tisková zpráva

Multiplayer v Call of Duty: WWII se deset dní po vydání stále potýká s problémy

13. 11. 2017 17:04 | Téma | autor: Patrik Hajda |

„Jsem tuze rád, že Call of Duty: WWII opět našla svoje kořeny, ale byl bych ještě radši, kdyby se v Sledgehammer Games, potažmo u Activisionu, nepotřebovali zavděčit všem,“ píše Lukáš Grygar ve své recenzi nejnovějšího dílu série Call of Duty. Po herní stránce se tvůrci možná snaží zavděčit všem, ale po té technické se jim to vůbec nedaří. Multiplayer se totiž stále potýká s problémy a účast v něm je tak plná kompromisů.

V den, kdy vychází silně online orientovaná hra, se už tak nějak počítá s problémy s připojením. V jednu chvíli se vám na servery připojí obrovské množství hráčů a přestože žijeme v době neskutečného technického pokroku, tento jeden den servery zkrátka nezvládají. Jenže u Call of Duty: WWII je to jiné. Problémy se hry drží jako klíště již déle než týden a těžko říct, kdy hra sjede z bahnité polňačky na hladkou dálnici.

K celému problému se konečně a oficiálně vyjádřili tvůrci ze Sledgehammer Games, kteří dnem i nocí pracují na opravě problému, respektive spoustě problémů. Jedna taková oprava ve formě patche dorazila minulý pátek na konzole PlayStation 4 a Xbox One. Jejím úkolem bylo zajistit hratelnější prostředí na druhý víkend po vydání, ale dopadlo to přesně obráceně, až katastrofálně. Patch tedy opravil, co měl, ale vyrobil tím ještě více problémů.

zdroj: Vlastní

Nezřídka se stávalo, že vás hra v průběhu bitvy odpojila nebo vám ani nedovolila se připojit. Tvůrci problém řeší dočasnými peer-to-peer servery. Ty sice zajišťují jistou stabilitu, zároveň však otevírají problémy spojené s hosty a jejich migrací. Tvůrci na svém blogu zdůrazňují, že návrat k dedikovaným serverům je jejich nejvyšší priorita.

Naštěstí už nechtějí způsobit další globální kolaps, takže dedikované servery hodlají spouštět postupně po jednotlivých světových trzích. O proběhlém víkendu je spustili ve Spojených státech amerických, nyní následuje analýza a v případě hladkého běhu se postupně dostane i na další oblasti včetně Evropy.

Hned po dedikovaných serverech je na řadě zprovoznění sociálního hubu hry (Headquarters), který je momentálně jen sólovou záležitostí. Slibované prostředí se 48 hráči najednou zkrátka není za současných podmínek reálné. Jediné, co můžete udělat, abyste splnili některé z denních výzev, je pozvat k sobě do Headquarters kamaráda.

Sledgehammer Games samozřejmě nezapomínají ani na PC verzi Call of Duty: WWII, pro kterou již mají připravený update, ale chtějí s ním počkat až do chvíle, kdy budou vyřešeny výše zmíněné problémy. Snad se jim to podaří co nejdříve. Návrat ke kořenům série si přeci jen zasloužil mnohem hladší začátek s očima upínajícíma se k jejím kvalitám a ne nekvalitám.

Nejnovější články