Jde o důvod spíše technického charakteru. Jistě jste si v našem článku přečetli, že Syndicate má být akční a dynamický díl, navíc s možností řídit kočáry. Obojí by byl pro tvůrce multiplayeru velký oříšek především z technického hlediska.
"Náš nový soubojový systém je hodně rychlý, kontaktní, založený na pěstních šarvátkách a vyžaduje rychlou odezvu. To je jedna věc, druhá je pak navigace. Když jsme se před dvěma a půl lety rozhodli, že zpracujeme Londýn v roce 1868, bylo jasné, že v něm budou jezdit vozidla, která ale nemohou být jen pozadím, co má dobře vypadat. Hráči by nám v takovém případě říkali, že je chtějí řídit. To celé hře dodává na komplexitě, tudíž za absencí multiplayeru stojí i technické detaily na pozadí," vysvětlil pro GameSpot výkonný producent Francois Pelland.
zdroj: Archiv
Všech devět studií, která na Assassin's Creed Syndicate pracují, mohou díky absenci multiplayeru soustředit všechny své zdroje a čas pouze na singleplayer. Jestli to povede ke zlepšení, uvidíme 23. října, kdy hra vychází na PlayStation 4 a Xbox One. Datum vydání PC verze neznáme, ale vyjde letos na podzim.
Člověku ale na konto absence multiplayeru v Syndicate stejně vrtá v hlavě červ, jestli Ubisoft nechystá čistě multiplayerový díl Assassin's Creed...