Každá z map totiž slouží jako separátní herní mód. V mapě Angel City, která zazářila na E3 projekcích, tak bude vždy možné zápasit jenom v módu "vyčerpávací války" (specifičtěji mód Attrition), protože dějově zde rebelové zpomalují postup armád IMC s cílem krýt ústup VIP pilota. Naopak, hráči za IMC budou mít cíl akurátně upravený na sejmutí VIP – podle McCoyových slov se však zdá, že nebude možné na tutéž mapu zkusit aplikovat jiný herní mód.
McCoy sice jinde uvedl, že k dispozici bude i možnost hrát multiplayer bez kampaňové-příběhové omáčky, o téhle volbě však zatím vývojáři nepustili ani chlup dalších informací. Naopak dále staví marketing na netradičním skloubení single kampaně a hry více hráčů. "Když poprvé zapnete hru, budete moct hrát kampaňový multiplayer, v němž dojde na kousky, které znáte ze singleplayeru - příběh, postavy a velkolepé okamžiky."
Otázkou je, jestli tento prvek nebude komunitu časem tak trochu iritovat. Značnou výhodou klasického multiplayeru à la deatmatch her je totiž možnost spustit je na pár minut, zastřílet si a pak hru zase vypnout. Podobně důležitá je i možnost experimentovat s nastavením všemi možnými směry – ono třebas zahrát si libovolnou strategii od DefConu po StarCraft 2 na *nejpomalejší možné plynutí času* je vskutku epický zážitek (vím, jsem divný).
Titanfall ovšem vyvolává otázky, jestli jeho famózní hybrid mezi skripty kampaní a živostí multiplayeru nakonec nebude povážlivě kulhat co do otevřenosti experimentům. Na druhou stranu, kdyby vývojáři nakonec skutečně nabídli možnost hrát bez animaček a příběhu, mohli by velmi rychle pohřbít svou pracnou hybridní konstrukci.
Času na přemýšlení však mají vývojáři zatím dost, do březnového vydání se další podrobnosti jistě ještě dozvíme.