
V kontextu průzkumů, testování prototypů a pozorování hráčských preferencí, které si řada firem při plánování her v dnešní době platí, zní recept šéfa EA až příliš jednoduše. Ale proč ne, když se za jednoduchým cílem „udělat lepší hru než CoD“ stejně ukrývá velmi složitý proces vývoje „té lepší“ hry. A v tom je zakopaný pes. Jak ho EA chce vykopat z té jámy ven?
EA poněkud překvapivě nechce na CoD zaútočit prostřednictvím letos zrestartované značky Medal of Honor (recenze). Věří spíše sérii Battlefield a týmu DICE. Riccitiello zmiňuje, že Bad Company 2 má na Metacritic podobné kumulativní hodnocení jako Black Ops (recenze) a klíčovým prvkem k poražení nepřátelské značky má být druhá generace enginu Frostbite, která bude pohánět Battlefield 3.
Tento titul by měl další CoD hře přetáhnout zdaleka nejvíce fanoušků společně s dalšími střílečkami od EA, které se chystají na příští rok: Bulletstorm, Crysis 2 a snad i projekt týmu Respawn Entertainment, který po mediálně probíraném útěku od Activision založili tvůrci CoD značky Jason West a Vince Zampella. Jestli bude EA ve svém frontálním útoku na střílečkový trůn úspěšná, to si však s jistotou povíme až ve chvíli, kdy se na trh protlačí další - doposud neoznámený - CoD titul.