"Všechno co děláme je o vyváženosti. Klidně můžeme udělat tu nejkrásnější hru pod sluncem, ale my raději grafiku trochu stáhneme, abychom mohli do hry nacpat všechno ostatní," řekl na E3 marketingový šéf Bethesdy Pete Hines, jak reportuje GameSpot.
Nejde přitom jen o klasické RPG systémy, ale i o novinky ve formě craftingu, stavění budov a městeček, jejich výbavy a tower defense. Všechny tyhle novinky chtě nechtě trochu výkonu sežerou a tak musí jít grafika na vedlejší kolej. I Todd Howard z Bethesdy na E3 řekl, že pro vývojáře je důležité dát hráčům co nejvíce možností a to prostě něco stojí.
zdroj: Archiv
Fallout 4 rozhodně nevypadá špatně, ale z trailerů a videí zatím také nejde říct, že by nám grafika hry otevřela ústa. Vývojáři teď alespoň sympaticky potvrdili, že grafika je taková jaká je kvůli možnostem a komplexnosti finální hry. A to se cení. Navíc pak snad nebudou muset vysvětlovat proč došlo k údajnému downgradu grafiky, což se snad nestane.
Ale Fallout 4 nebude velký jen možnostmi, ale i obsahem světa. Šéf vývoje Jeff Gardiner prý po 400 hodinách hraní ještě neviděl vše, co hra nabízí. Takže určitě bude co dělat a kde to dělat.