Jedním z příkladů pomrkávání mezi všemi třemi sériemi (a především jejich vývojáři) je například primitivní fiktivní videohra Spitfire, na kterou dojde v expanzi Minerva's Den pro BioShock 2. Modří už tuší, že následné staré cartridge v Gone Home nenesly mmj. název další fiktivní hry Super Spitfire dílem náhody.
Podobných pomrknutí je prý více. Logo aerolinky z Gone Home tak nesou modernizovanou verzi loga aerolinek z Bioshocku, podobně zase počítač The Thinker je z bioshockového versa původně nese jméno RODIN, z čehož se postupem vyvinulo ODIN a nakonec SHODAN. Celý famózní crossover by tak mohl sahat daleko do budoucnosti jisté stanice u Saturnu a logicky pak i k výpravě lodi Von Braun.
Pomalu tak není jisté cesty, než Gone Home přejmenovat na Homeshock... Gaynorova odhalení sice mohou působit malinko schizofrenicky, o lehké sebestřednosti nemluvě (podobné analýzy obvykle zmiňují fanoušci, uměnovědci nebo lidé z TV Tropes, nikoliv sami autoři), a snad nemá cenu znovu připomínat, že celý podcast se vezl spíše na vlně vtípku než autorizovaného twistu.
Nicméně, Gaynor si dle svých slov vždy liboval ve sdíleném světě více příběhů – například v díle Williama Faulknera i dalších autorů v éře dávno před seriálovými spin-offy. Gone Home sice z nějakého zvláštního důvodu pije krev překvapivě velkému množství hráčů (obvykle těm, na které vůbec necílil), avšak ať už je váš názor na něj jakýkoliv, podobná jména by vývojářům měla stát modelem daleko častěji.