This War of Mine zpracovává téma války z pohledu civilisty, což s sebou přináší řešení řady zásadních otázek či snad i problémů. Jak zpracovat nejen fyzické, ale také emoční překážky, které musí civilisté jako herní charaktery zvládnout? Jak vytvořit z hráče ideálního vypravěče? Jak přenést emoce z herních charakterů na hráče samotného? Jak to všechno skloubit se zábavnou a přitažlivou hratelností? A nakonec, jak mluvit o válce ve hře, která je ve skutečnosti protiválečná? Na to všechno Pawel během své přednášky odpovídá.
Video je v angličtině, opatřili jsme jej ale pro vás českými titulky (zapnete je ikonou v pravém dolním rohu).
Pawel Miechowski
Pawel pracuje jako scénárista v 11bit studios. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě ve Vratislavi. S prostředím herního vývoje je propojen už od střední školy: nejdříve jako animátor, později jako tester a nakonec jako PR manažer a autor herních dialogů, textů a příběhu – nejdřív v Metropolis Software a nyní v 11 bit studios.
Na závěr připomínáme, že všechny dosud vydané přednášky z GDS 2014 najdete ukryté pod tímto tagem nebo na tomto Youtube kanálu.