
Verbinského ale na látce lákaly injekce, malé sestřičky a obecně tématika, kvůli které by film byl nevhodný pro diváky pod třináct let. Tento pokus o hororovou adaptaci BioShocku, která by navíc kvůli trikům a podvodnímu zasazení snímku byla velmi nákladná, nakonec v Take-Two neocenili. Proto film postoupili režisérovi Juanu Carlosovi Fresnadillovi (natočil 28 Dní poté), nicméně ani on už v projektu zřejmě nefiguruje.
"Abychom na film BioShock kývli," říká Levine, "musíme fanouškům opravdu nabídnout to, co chtějí. Musí to fungovat i pro lidi, co BioShock neznají, seznámit je s celým světem a adekvátně ho převést na velké plátno." S drobnými rozdíly mezi kánonem hry a filmem se prý vždy počítalo, ale snímek by pořád musel zachovávat jakousi podstatu hry - a to asi poslední verze od Fresnadilla nedělala.
Stále častěji se proto připomíná, že Ken Levine začal původně jako scénárista a coby autor podvodního světa BioShocku by právě on byl tím nejvhodnějším režisérem. Do té doby je snímek na motivy BioShocku, zdá se, spíš jen zbožným přáním.