Pokud nepamatujete, šlo o velmi nadějně vyhlížející strategii, kterou Gas Powered Games propagovali skrze velmi detailní pohled do zákulisí vývoje krok za krokem... až došlo na zastavení vývoje a přechod na Age of Empires Online.
Taylor se nyní vyjadřuje k tomu, jak se to se hrou mělo. „Měli jsme problém najít vydavatele. Hned v prvním blogu jsem řekl, že chceme vytvořit největší RTS, jaká se objevila. Chtěli jsme hráči dát víc všeho. Větší mapy. Větší armády. A najednou jsme viděli, že bude mnohem větší práce najít vydavatele. Pak přišel Microsoft s Age of Empires Online a my si řekli, že prostě musíme udržet firmu v provozu, a tak jsme vývoj pozastavili. Neměli jsme vydavatele a už jsme neměli peníze z vlastní kapsy, které bychom do projektu dali.“
Taylor navíc poznamenává, že práce na Age of Empires Online byla skvělá a celá platforma hry neustále narůstala. Do toho se mu vmotal projekt Mercury a nakonec samotný Wildman. Taylor navíc mezi řádky velmi výstižně naznačuje, proč nemůže Kickstarter nahradit produkci klasických velkých her. Protože reaguje na možnost, zda by šlo dát Kings and Castles na Kickstarter následujícími slovy: „Chtěli jsme být k lidem upřímní a říct, že momentálně nevíme, kolik bude ta hra vyžadovat peněz. Nevěděli jsme, jaké finance by byly nutné pro dokončení projektu. A nemyslíme, že bychom na Kickstarteru dokázali získat projekt za pět až deset milionů dolarů“. A lacinější by velká RTS prostě nebyla.
A budoucnost Kings and Castles? Taylor se vyjadřuje tak, jak by se dalo čekat. Z jeho slov je zřejmé, že by někdy rád navázal, ale momentálně to není na pořadu dne, tím spíše, že veškerá snaha je upřená k projektu Wildman. „Tady je problém s tím, že ta hra má aspekt určité velikosti, rozsahu. Jasně, můžeme zmenšit velikost bojišť a jednotek. Ale ta hra je oblíbená, nemyslím si, že je mrtvá. Pokud budu teoretizovat, pokud se chytne Wildman, přijdou otázky na to, zda se vrátíme ke Kings and Castles. A my se musíme připravit na debatu, zda dokážeme sehnat dost peněz. A zda zde bude zájem o tenhle titul“.
Takže... moc s Kings and Castles nepočítejte, ale kdoví, co se může stát v budoucnosti. Teď jde ale hlavně o Wildmana. A pokud vás zajímá ten i další Taylorovy názory, přečtěte si celý rozhovor.
17. 1. 2013 12:31 | Téma | autor: Aleš Smutný |
V dlouhém rozhovoru ohledně svých minulých i budoucích plánů se Chris Taylor, který momentálně propaguje na Kickstarteru svůj celkem originální projekt Wildman, vyjádřil i k okolnostem přerušení vývoje velmi ambiciozní RTS Kings and Castles.