Mark Rubin k tomu říká: „Aby měli hráči co nejlepší možná zážitek bez ohledu na platformu, svou lokaci nebo připojení, Ghosts bude používat hybridní systém dedikovaných serverů a listen serverů. Nebude tedy záležet na tom, kde jste, hra se bude snažit najít co nejlepší konfiguraci pro online hraní.“
Listen servery jsou klasické servery, hostující u hráče s nejlepším připojením. Obvykle to nemusí být problém, ale když hráče odejde, musí se hra přestěhovat a komplikace je rázem na světě. Právě kombinace listen a dedikovaných serverů by tomuto měla zabránit. Navíc Rubin slibuje, že se výkonu bude přizpůsobovat i matchmaking. Měl by dávat dohromady hráče se stejnými profily pro připojení, takže by celkově měl být výsledek efektivnější.
Pro milovníky plynulého multiplayeru, kterých bude snad většina, jde určitě o dobré zprávy. Samozřejmě je otázka, jak bude hybridní systém fungovat. Ale snad se dočkáme co nejméně migrování a problémů s připojením. Zdá se, že snad tentokrát Infinity Ward nic nepodcení.