Bionic Commando zabil špatný vztah vydavatele a vývojáře
zdroj: tisková zpráva

Bionic Commando zabil špatný vztah vydavatele a vývojáře

19. 9. 2011 17:17 | Téma | autor: levis |

Také jste se divili, že dva roky staré přepracování Bionic Commando do podoby 3rd person akce...

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Také jste se divili, že dva roky staré přepracování Bionic Commando do podoby 3rd person akce nebylo úspěšnější a hlavně zábavnější? Podle někdejšího producenta Capcomu Keidžiho Inafuneho za tím nebyl nezájem ze strany hráčů, ale zpackaný vývoj. "Ke konci vývojové fáze Bionic Commando už se vývojářské studio Grin (nyní již nefunkční) a Capcom pohádali tak, že to nešlo vrátit," řekl nyní Inafune v rozhovoru se serverem Joystiq.

Vznik celé hry provázely různé neshody a obě strany to řešily tím, že si neustále říkaly: dělejte si, co chcete, nám je to jedno. Na výsledku hry se to zřejmě podepsalo. Inafune sice neumí vysvětlit poněkud bizarní konec hry, v němž se odhalí morbidní původ bionické ruky hlavního hrdiny, jinak má ale o situaci jasno - problémem prý byla spolupráce japonských vývojářů s těmi v zahraničí.

"Na začátku si obě firmy rozumí, ale uprostřed vývojového cyklu je to horší a na konci už se nemohou vystát, zvlášť Japonci," míní Inafune. Což asi bude jeden z důvodů, proč sám Capcom koncem minulého roku opustil. No, alespoň někdo to všechno neháže na nezájem hráčů a pirátství.

Nejnovější články